וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': 0:0 חלש בין הפועל קטמון להפועל מרמורק

הירושלמים איכזבו עם תיקו שלישי, מרמורק איבדה את המאזן המושלם. טבריה רשמה ניצחון שלישי 0:3 על מכבי כפר קנא

המחזור השלישי בליגה א' נערך ברובו היום (שישי), עם 15 מתוך 16 המשחקים בשני המחוזות. בדרום, המשחק המעניין בין הפועל קטמון להפועל מרמורק הניב כדורגל חלש ו-0:0. כמו מרמורק, גם הפועל אזור איבדה את המאזן המושלם עם הפסד 1:0 מול מכבי בת ים. מכבי יפו הפסידה 2:0 לעמישב פתח תקוה. בצפון, הפועל עפולה ממשיכה לאכזב עם 0:0 ביתי מול הפועל הרצליה. עירוני טבריה מושלמת עם 0:3 על מכבי כפר קנא ואסי גלבוע ניצחה לראשונה, 0:3 על הפועל כפר קנא.

דרום

הפועל קטמון - הפועל מרמורק 0:0

המשחק הזה הבטיח הרבה מאוד וקיים מעט מאוד. רק לפני שבועיים הקטמונים פירקו את מרמורק 0:3 בגביע והאורחת הגיעה למשחק עם מאזן מושלם, אבל שתי הקבוצות לא ממש סיפקו כדורגל איכותי ונפרדו בתיקו מאופס. עבור קטמון המאכזבת, היה זה תיקו שלישי ברציפות מפתיחת העונה והיא רק במרכז הטבלה. מרמורק טרם ספגה שער בליגה.

מכבי בת ים - הפועל אזור 1:2

המוליכה ערב המחזור הגיעה למשחק עם שני ניצחונות וללא שערי חובה, אבל נכנעה לשערים של יוני רביבו בדקה ה-67, שגם החמיץ פנדל בדקה ה-33 ושל יוסי פליקר בדקה ה-72. רפי סגל צימק דקה בתוך תוספת הזמן. בת ים עם ניצחון שני ברציפות וכדאי להתחיל לקחת גם אותה ברצינות.

מכבי יפו - עמישב פתח תקוה 3:0

תוצאה מאוד מאכזבת ליפו, שקיוותה להתאושש מההפסד לאזור, אך נכנעה בביתה לקבוצה שנעלה את הטבלה לפני המחזור. אורי קרגולה, כוכב ליגה א' כבר תקופה ארוכה, כבש את צמד שערי הליגה הראשונים של פתח תקוה העונה, בדקות 59 ו-64. הוא יכול היה להשלים שלושער, אך החמיץ פנדל בדקה ה-77, במהלך בו הורחק ליעד ברקוביץ' המארח. אלמוג בוזגלו חתם את החגיגה עם השלישי בדקה ה-90.

משחקים נוספים:

מכבי שעריים - מכבי קרית מלאכי 1:2
לשעריים: ברק ורד (37), משה זמירו (42). לקרית מלאכי: שרון מלכה (70)

מכבי קרית גת - עירוני כפר יונה 0:2
לקרית גת: נתנאל בן אבו (53), יוגב אלקבץ (87)

בית"ר כפר סבא - הפועל ערד 0:0

מכבי באר שבע - הפועל כפר שלם 1:0
לכפר שלם: אסי חקק (27)

בני אילת - אורתודוכסים לוד 2:0

צפון

הפועל עפולה - הפועל הרצליה 0:0

מה קורה לגלאטיקוס של עפולה? בבירת העמק בנו על עלייה, אבל מוצאים את עצמם רק עם ארבע נקודות לאחר שלושה מחזורים והם לא הצליחו למנף את הניצחון בחוץ על אסי גלבוע בשבוע שעבר ונאלצו להסתפק בנקודה מאכזבת מול הרצליה, שממשיכה את פתיחת העונה המוצלחת ונשארת בצמרת ללא הפסד.

הפועל כפר קנא - אסי גלבוע 3:0

ניצחון ראשון העונה לקבוצה של ברוך סער, שעלתה ליתרון משער של עידן שפשה בדקה ה-42 ומשם לא הביטה לאחור. במחצית השנייה השתלט על העניינים קובי שריקי, שכבש צמד בדקות 55 ו-68. מוחמד עומאר הורחק בדקה ה-67.

עירוני טבריה - מכבי כפר קנא 0:3

ובזמן שעפולה נופלת, טבריה רצה קדימה ואולי מתחילה להזכיר את אסי גלבוע של העונה שעברה. הטבריינים כבר עם שלושה ניצחונות, שומרים על מאזן מושלם ופותחים פער על היריבות, בעיקר בזכות הפרש שערים של 1:8. אביאל גבאי (13) וניר אברג'יל (15) הכריעו את ההתמודדות הזו במהרה, ותום דן סגר את הסיפור בדקות האחרונות.

הפועל חדרה - סקציה מעלות 0:5

איזו התפוצצות של חדרה, שלפני המחזור רשמה שני הפסדים, אפס נקודות ויחס שערים של 5:1. מאהר ג'אברין (48, 61), סלים עמאש (51), ברק קודיש (78) ועצמי של בר קרסנר (87) סידרו לחדרה ניצחון ענק.

משחקים נוספים:

מ.ס. כרמיאל/צפת - אחווה עראבה 1:0
לעראבה: סח עבד אלרחים (82)

עירוני קרית אתא - הפועל מגדל העמק 1:0
בני סימנטוב (44, פנדל)

הפועל דלית אל כרמל - מכבי צור שלום 0:0

מ.ס. גבעת אולגה - מכבי דלית אל כרמל 2:1
לגבעת אולגה: תום חפץ 86. לדלית אל כרמל: כפיר לייבוביץ' (35), רחיב חסן (66)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully