וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: "יש אכזבה, רצינו להראות טוב יותר"

5.10.2012 / 11:48

בבירה לא היו מרוצים מהיכולת בהפסד לאשדוד בגביע ווינר, אך התנחמו: "טוב שזה קורה עכשיו. פולן לא יקלע 25 בכל משחק"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בהפועל ירושלים נרשמה אכזבה רבה לאחר ההפסד אמש (חמישי) בחצי גמר גביע ווינר, 69:59 למכבי אשדוד. האדומים פתחו את המשחק בצורה רעה מאוד והקאמבק שלהם בדקות הסיום לא היה מספיק. "הצגנו אחוזים מזעזעים בהתקפה, פולן שיחק רע בהתחלה. פלא שהפסדנו?", אמר גורם במועדון.

עם זאת, בקבוצה מקווים להפיק לקחים מההפסד. בירושלים אמרו כי לפני המשחק מול אשדוד, התריע המאמן שרון דרוקר משאננות, וביקש לשמור על חדות. בבירה סבורים כי אחת הבעיות בקבוצה, שבאה לידי ביטוי אפילו בניצחון על הפועל חולון ברבע גמר המפעל, היא בריבאונד, בעיקר בהתקפה והם יעמלו על מנת לתקן אותה.

האכזבה לאחר ההפסד ניכרה היטב על פניהם של השחקנים בחדר ההלבשה, אולם הצוות המקצועי הדגיש בפניהם כי צריך ללמוד ממנו ו"לבוא ולהילחם מהדקה הראשונה". המאמן שרון דרוקר אמר לשחקניו: "במובן מסוים זה טוב עבורנו, כדי ללמוד. לא ויתרנו וחזרנו למשחק דרך הגנה חזקה ולחימה. חבל שלא עשינו את זה מההתחלה".

עוזר מאמן הפועל ירושלים דרור כהן, הוסיף: "ברור שיש אכזבה. רצינו לנצח, רצינו להראות טוב יותר וזה לא קרה. היה חוסר ריכוז וכתוצאה מכך איבוד ביטחון. גרמנו לאשדוד לעשות סלים קלים ומשם התחלנו לרדוף אחריהם".

כהן התייחס ליכולת החלשה של ג'ייקוב פולן: "פולן הציג אחוזים נוראיים, אבל ייאמר לזכותו שהוא המשיך לנסות והפסיק כשהוא ראה שלא הולך לו. לא כל משחק הוא ייתן לנו 25 נקודות ונצטרך להתמודד גם עם ימים כאלו ולחפות על יכולת פחות טובה שלו. טוב שזה קורה במשחק אימון, אבל גם לא היה לנו את הגארד הנוסף, שימלא את החלל שנוצר. יכול להיות שהיינו קצת עייפים, אבל הגארדים לא קלעו מבחוץ".

לשאלה האם הייתה שאננות לאחר הניצחון מול הפועל חולון, למרות שדרוקר הזהיר את השחקנים מכך, ענה עוזר המאמן: "תמיד זה יכול לקרות, מה גם שפולן וקרייג סמית' לא מכירים את הליגה עדיין, כי את רוב משחקי האימון עשינו בחו"ל. אולי טוב שילמדו מכך בשלב הזה".

הפועל ירושלים הפסידה למכבי אשדוד בחצי גמר גביע ווינר

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully