וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייטון מאנינג יהפוך לבעלים של ממפיס גריזליס?

דיווחים: הקורטרבק של דנבר ואשתו צפויים להצטרף לפני הארדוויי וג'סטין טימברלייק בקבוצה שתרכוש את המועדון בקיץ

הקיץ האחרון היה אחד המדוברים ביותר בקריירה של פייטון מאנינג, הקורטרבק האגדי שעבר העונה מאינדיאנפוליס לדנבר. אלא שנראה שעבור מאנינג, זה לא מספיק מרגש. הערב (חמישי) מדווחים כלי התקשורת בארצות הברית כי כוכב הברונקוס הוא אחד מקבוצה של אנשים שצפויים לרכוש את ממפיס גריזליס בקיץ הקרוב, תמורת סכום של 350 מיליון דולר. למאנינג עצמו אסור להחזיק בבעלות של קבוצה בפוטבול, אבל אף אחד לא אמר שום דבר על כדורסל.

למאנינג, ששיחק באוניברסיטת טנסי, האזור אינו זר, אך מי שתהיה רשומה על הבעלות היא דווקא אשתו של השחקן, אשלי, שמגיעה מהעיר ממפיס. "אני מתרכז כרגע רק בתפקיד הקורטרבק עבור דנבר ברונקוס, אבל אני מצפה מאוד לראות אותה לוחקת חלק בקבוצה מעיר הולדתה", אמר מאנינג. עם זאת, גורמים המעורים בעסקה טוענים כי השחקן צפוי לקחת חלק פעיל בבעלות.

"כילידת ממפיס, זה חשוב לי מאוד שהגריזליס יישארו בטנסי, וימשיכו להיות חלק חיובי בקהילה שלנו", אמרה אשלי מאנינג. עדיין לא ברור בדיוק מה יהיה חלקו של מאנינג בעסקה מבחינה כספית, אך בהתחשב בכך שעד כה בקריירה שלו, הרוויח מאנינג יותר מ-178 מיליון דולר (לא כולל הפרסומות הרבות בהן הוא לקח חלק), לא נראה שתהיה לו בעיה גדולה לקחת חלק בכך. אגב, על פי הדיווחים גם פני הארדוויי והזמר ג'סטין טימברלייק צפויים להיות חלק מהקבוצה.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully