וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 0:2 את הופנהיים

צמד של ריברי סידר לבווארים ניצחון שביעי. שאלקה הביסה 0:3 את וולפסבורג ומגאת. 90 דקות לכהן, נירנברג שוב הפסידה

שבעה מחזורים כבר מאחורינו, ובאיירן מינכן עדיין מושלמת. הבווארים ניצחו הערב (שבת) 0:2 את הופנהיים מצמד של פרנק ריברי ושמרו על מאזנם המושלם. המבורג המתחדשת רשמה ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים, הפעם 0:1 בחוץ על גרויטר פירת. אלמוג כהן שיחק 90 דקות בפעם השנייה ברציפות, נירנברג הפסידה בפעם הרביעית ברציפות 0:3 לפרייבורג. שאלקה הביסה 0:3 את וולפסבורג ואת פליקס מגאת.

פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
צמד מצוין. ריברי/רויטרס

אוגסבורג - ורדר ברמן 1:3

נועלת הטבלה הצליחה להוכיח במשחק הפתיחה של המחזור שמוקדם היה להספיד אותה, ועם הרבה נחישות היא הצליחה לרשום ניצחון בכורה דווקא מול השחקנים של תומאס שאף. ברמן הגיעה למשחק אחרי ההפסד לבאיירן מינכן במשחק שבו היא שיחקה טוב, ולמרות שגם הפעם היא שלטה בקצב המשחק והגיעה להזדמנויות, היא הובכה על ידי המארחים.

כבר אחרי שתי דקות קיבלנו שער ראשון מפתיע במשחק כשפול ורהייג העביר כדור רוחב שמצא את הראש של טוביאס ורנר בדרך לרשת. ברמן חזרה למשחק בדקה ה-19 כשכדור חופשי של קווין דה ברוין הבלגי הסתיים בשער, אבל בדקה ה-32 אוגסבורג כבשה את השער הרביעי שלה בסך הכל העונה כשסטפן היין סיים התקפה מתפרצת בצורה מושלמת.

ההשפלה המשיכה בדקה ה-72 אחרי שכדור חופשי של דניאל בייר מצא את דרכו לרשת. בעקבות ההפסד, ברמן ממשיכה לדשדש במרכז הטבלה.

קווין דה ברוין (משמאל) חוגג עם זלטקו יונובוזיץ'. Alex Grimm, GettyImages
השמחה שלהם הייתה מוקדמת מדי. דה ברוין ויונובוזיץ' בשער השוויון הזמני/GettyImages, Alex Grimm

באיירן מינכן - הופנהיים 0:2

גם הסכסוך המתוקשר בין המאמן יופ היינקס למנהל הספורטיבי מתיאס זאמר וגם ההפסד המביך לבאטה בוריסוב לא עצרו את סגנית האלופה מלהשיג ניצחון ליגה שביעי בשבעה משחקים. וניצחון שני ברציפות של 0:2 אחרי אותה התוצאה בשבוע שעבר מול ורדר ברמן. הפעם מי שנוצחה הייתה הופנהיים, שהפסידה לראשונה אחרי שלושה משחקים.

באיירן עלתה ליתרון בדקה ה-19 לאחר שתומאס מולר הכניס מסירת עומק לפרנק ריברי, שעבר בקלות את השומר שלו ברחבה ובעט מ-12 מטר זווית אלכסונית פנימה את ה-0:1. בדקה ה-26 נוסף ליופ היינקס כאב ראש נוסף, כשתומאס מולר נפצע והוחלף. בדקה ה-48 הצליחו הבווארים לכבוש את השני לאחר שטוני קרוס ניסה לבעוט, מעד והעביר מסירת רוחב לריברי, שבעט בנגיעה אחת לפינה הרחוקה וזה 0:2.

פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן עם מריו מנדז'וקיץ'. רויטרס
ניצחון שביעי בשבעה משחקים. ריברי ומנדז'וקיץ'/רויטרס

שאלקה - וולפסבורג 0:3

הרבה דם רע יש בין שחקני הרויאל בלוז לפליקס מגאת, שאימן את הקבוצה בעבר. אפילו ג'פרסון פרפאן אמר ליו השבוע דברים קשים מאוד. נראה ששאלקה מצאה את הדרך הכי טובה לנקום במאמן וולפסבורג הנוכחי עם 0:3 קליל וניצחון ראשון אחרי שתי תוצאות 2:2 ברציפות, בליגה מול דיסלדורף ובליגת האלופות מול מונפלייה, גם ללא קיריאקוס פפאדופולוס.

שאלקה עלתה ליתרון משער של לא אחר מאשר ג'פרסון פרפאן עצמו בנגיחה לאחר עוד הגבהה מוצלחת של כריסטיאן פוקס. השער השני וה-0:2 הגיע בפתיחת המחצית השנייה כשכדור של לואיס הולטבי מצא את איברהים אפלאי, שבעט פנימה את שער הבכורה שלו במדים הכחולים מאז הצטרף מברצלונה בהשאלה. בדקה ה-58 כבש רומן נוישטאטר את השלישי לאחר בישול של אפלאי וקבע 0:3.

ג'פרסון פרפאן שחקן שאלקה עם כריסטיאן פוקס. רויטרס
נקם במגאת בצורה הכי טובה שיש. פרפאן/רויטרס

גרויטר פירת - המבורג 1:0

הקאמבק המדהים של רפאל ואן דר וארט וחבריו נמשך. המבורג השיגה את הניצחון השלישי שלה בארבעת המחזורים האחרונים, כשגם במשחק היחיד בו לא ניצחה היא סיימה ב-2:2 מול מנשנגלדבאך, שהשוותה רק בדקה ה-92. המבורג ניצחה 0:1 משער של יונג מין סון הקוריאני המצוין בדקה ה-17 ולאחר מתפרצת מצוינת שנגמרה במסירת של טולגאי ארסלאן הטורקי. גרויטר פירת ממשיכה לשקוע.

משחקים נוספים:
פרייבורג - נירנברג 0:3
לפרייבורג: סדריק מקיאדי (36), דניאל קאליג'ורי (90), מרקו טראצינו (90)

מיינץ - דיסלדורף 0:1
למיינץ: ניקולצה נובסקי (85)

יונג מין סון שחקן המבורג. Alex Grimm, GettyImages
נמצא בכושר מצוין. מין סון/GettyImages, Alex Grimm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully