וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: בכורה לבולדין במשחק אימון נגד חולון

4.10.2012 / 16:34

הגארד החדש של האדומים ישתתף במשחק האימון האחרון של הקבוצה לקראת העונה. נמשך הסכם החסות עם SP מצרפלס

הגארד החדש של הפועל תל אביב מאט בולדין יערוך מחר (שישי) הופעת בכורה במדים האדומים במשחק אימון מול הפועל חולון (13:30, בית מכבי). הגארד נחת אמש בישראל, והיום ערך את אימון הבכורה שלו בקבוצה, לאחר שחתם רק ביום ראשון על חוזהו. בולדין יחליף בקבוצה של ארז אדלשטיין את טורה מארי שנבחן בהפועל ולא הרשים. הקבוצה תערוך משחק רשמי ראשון ביום שלישי הקרוב בגביע המדינה מול מכבי קרית גת בחוץ.

בינתיים הודיעה הקבוצה על המשך שיתוף הפעולה בינה לבין חברת SP מצרפלס. לאחר שתמכה בקבוצה גם בליגה הלאומית, הגדילה חברת SP מצרפלס את התמיכה בקבוצה והיא תמשיך לכהן כספונסרית הראשית של הפועל תל אביב. ההסכם כולל חסות ראשית על חולצות השחקנים וכן שמה של הקבוצה יקרא: "הפועל SP מצרפלס תל אביב".

"אנחנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם חברת SP מצרפלס", אמר יו"ר הקבוצה רמי כהן, "חברה בעלת שם עולמי בתחום בו היא פועלת, שמתבססת על אגודה חקלאית שיתופית. אני רוצה להודות לבנצי סבח ושלומי פרישמן מחברת SP מצרפלס, שהם חלק בלתי נפרד ממשפחת הפועל תל אביב ושותפים נהדרים לדרך"

"אני מקווה ומאמין שגם בשנה הקרובה, שיתוף הפעולה יוביל להצלחות במגרש ומחוצה לו, ונוכל להמשיך בדרך בה אנו פועלים", המשיך כהן, "הפועל תל אביב אינה נסמכת על תקציבי עירייה או בעלי הון, אלא על כסף המגויס מאוהדי הקבוצה ומחסויות, וההסכם עם חברת SP מצרפלס מהווה חלק חשוב ביכולת שלנו להעמיד קבוצה טובה בעונה הקרובה".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully