וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: גנאים והרוש בספק לבני יהודה

4.10.2012 / 16:05

הקשר לא התאמן בשל מתיחה חזקה במפשעה. המגן התאמן, אך סובל מכאבים. גורם: "דורה לא יפוטר, הוא יוציא אותנו מהבוץ"

בצילן של הבעיות הכלכליות הקשות במועדון וממעמקי המקום האחרון בליגת העל, ממשיכה בני סכנין באימוניה לקראת המשחק שמצפה לה במחזור הקרוב מול בני יהודה.

מי שלא התאמן היום (חמישי) יחד עם יתר הקבוצה הוא חאמד גנאים, הקשר הוותיק ווהוא בספק למשחק בשבת. הקשר לא התאמן בשל מתיחה חזקה במפשעה, תוצאה של האימון אתמול ומלבד עשר דקות ריצה בתחילת האימון הוא לא ערך פעילות בכלל. מי שכן התאמן היום אחרי מספר ימים בהם ערך אימונים לבד בצד המגרש היה שמעון הרוש, שגם הוא סובל מפציעה, אך למרות האימון המלא המגן עדיין בספק לשבת ויעבור מבחן כשירות בסמוך למשחק.

מאמן הקבוצה שלומי דורה, עדיין מתלבט בנושא ההרכב ורק מחר לאחר האימון יחליט סופית לגביו כשנראה שאחמד קאסום ומוחמד כליבאת יפתחו שניהם בגלל הפציעה של גנאים. דורה נוטה שלא לפתוח בהרכב עם מחמוד עבאס, שחוזר מהפציעה ושחקנים בקבוצה העידו שלקשר המצוין עדיין חסר כושר משחק: "הוא כבר לא פצוע אבל חסר לו כושר משחק. אפילו הדקות המועטות במשחק הקודם עייפו אותו מאוד. אנחנו צריכים שיחזור בהדרגה כי הוא יהיה אחד השחקנים החשובים שלנו העונה".

ובינתיים, בסכנין ממשיכים לתת גיבוי מלא לשלומי דורה, ללא קשר לתוצאת המשחק מול בני יהודה, כאשר גורמים בהנהלה אמרו כי דורה לא יפוטר בכל מקרה והתסריט היחידי שהוא יעזוב את הקבוצה במחזורים הקרובים יהיה רק אם הוא יחליט להתפטר. "גם אם שלומי יחליט להתפטר אנחנו ננסה לעצור את זה", אמר אותו גורם בהנהלה והוסיף: "למרות התוצאות אנחנו חושבים שהוא יכול להוציא אותנו מהבוץ".

עם זאת, למאמן ברור שהקבוצה תהיה חייבת להשתפר הן מבחינת רמת המשחק ולהמשיך בקו שהתחילה מול הפועל תל אביב ובוודאי שמבחינת התוצאות וקצב צבירת הנקודות.

יו"ר בני סכנין: מעמדו של שלומי דורה יציב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully