וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוקיו: ברדיך וטיפסרביץ' העפילו לרבע הגמר

הצ'כי גבר על אלחנדרו פאייה 5:7,3:6. הסרבי גבר על צ'יונדלי השוויצרי 2:6,4:6. בייג'ינג: מריה שראפובה טיילה לרבע הגמר

אחרי העפלתו אתמול (רביעי) של אנדי מארי לרבע גמר טורניר טוקיו, נמשכו המשחקים בטורניר ובהם הצליחו גם תומאס ברדיך ויאנקו טיפסרביץ' להשיג מקום בין 8 האחרונים.

בדריך הצ'כי, לא התקשה יותר מידי מול אלחנדרו פאייה הקולומביאני וניצח אותו בשתי מערכות חלקות, 3:6,5:7. הצ'כי, שזכה בטורניר ב-2008, שיחק מצויין והשיג תשעה אסים במשחק שנמשך שעה ו-18 דקות בלבד. ברדיך יפגוש ברבע הגמר את המנצח במשחק בין טומי רוברדו הספרדי לפייבוריט המקומי - קיי נישיקורי.

מי שעוד העפיל לרבע הגמר הוא יאנקו טיפסרביץ', אחרי שניצחה ללא קושי את הטניסאי השוויצרי מרקו צ'יונדילי, 4:6,2:6. הסרבי יפגוש בסיבוב הבא את מילוש ראוניץ' הקנדי, אחרי שיריבו של האחרון, ויקטור טרויצקי, פרש בשל פציעה.

בייג'ינג: שראפובה וארזנקה טיילו לרבע הגמר

במקביל לטורניר הגברים, גם טורניר בייג'ינג נמשך כאשר מריה שראפובה, הטניסאית המדורגת 2 בעולם, ניצחה בקלות את הסלובנית פולונה הרצוג, 2:6,0:6. לשראפובה מצפה משחק הרבה יותר קשה ברבע הגמר, בו היא תפגוש את המנצחת במשחק בין אנג'ליקה קרבר הגרמניה לבין קרולינה ווזניאקי הדנית.

גם המדורגת ראשונה, ויקטורה אזרנקה הבלארוסית לא התקשתה לנצח בסיבוב השלישי את אלנה ואסנינה הרוסייה, 3:6,3:5 והעפילה גם היא לרבע גמר הטורניר.

טוקיו: אנדי מארי העפיל לסיבוב הבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully