וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי הסכמה בדירקטוריון בית"ר: אלי כהן יוזמן לתת דו"ח?

3.10.2012 / 22:59

חלק מחברי הדירקטוריון דורשים שהמאמן יגיע לישיבה "בלי קשר לתוצאות האחרונות", בעמותת האוהדים מסרבים: "מגיע לו שקט"

ימים לא פשוטים עוברים על בית"ר ירושלים. בעוד כשבוע תתקיים ישיבת הדירקטוריון הראשונה בה יעלו שלל נושאים למטרות ייעול, אך הנושא הבעייתי שעדיין לא נסגר הוא נושא המאמן אלי כהן. גורמים בדירקטוריון מצד אנשי העסקים ומצד ארקדי גאידמק דורשים שהמאמן יתייצב לישיבת הדירקטוריון וייתן דו"ח על הנעשה בקבוצה.

יש לציין כי לא מדובר בכל הגורמים מצד גאידמק ואנשי העסקים, ומעבר לכך, גם בעמותת האוהדים לא רואים בשלב זה בעין יפה את הרעיון ולא חושבים שזה הדבר הנכון. גורם בעמותה אמר היום (רביעי): "אחרי כל האש שהיתה בזמן האחרון ובעיקר בימים האחרונים, לא יהיה נכון להזמין את אלי כהן, הנושא רגיש וצריך לתת לו שקט וגב כי הוא המאמן שצריך לעמוד על הקווים עד לתום העונה. יש עוד שבוע עד לישיבה ואני מאמין שבגלל הרגישות של הימים האחרונים הזמנתו תבוטל, מגיע לו שקט להחזיר את הקבוצה למקומה הטבעי".

מבית"ר נמסר בתגובה: “אלי כהן הוזמן במסגרת דיווח מקצועי לחברי הדירקטוריון, דבר שנקבע מזמן ואין לו קשר לתוצאות האחרונות. הזימון לא נעשה לבקשת אף חבר דירקטוריון אלא נקבע ע"י יו"ר הקבוצה".

כזכור, כהן סבל מאיומים מצד גורמים שונים בנוגע לסגל השחקנים ובעקבות כך נוצר רעש גדול, כשגם מעמדו של המאמן עלה על הפרק. כהן נשאר חזק כהרגלו ואומר: "אני מתואם עם איציק קורנפיין ובטוח שהכל יירגע. כולם רוצים להוריד את הלהבה ולהיות בסדר אחד עם השני. היה מה שהיה אבל צריך לתת להכל כדי שהקבוצה תחזור למסלול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully