וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאגן בנוער של בית"ר: 15 שחקנים צפויים לקבל שחרור

3.10.2012 / 18:52

סגל הקבוצה מונה 42 שחקנים והצוות טוען שאין ערך לאימונים בצורה זו. ההורים זועמים: "שייתנו להם שחרור ולא השאלה"

one

אם בקבוצה הבוגרת של בית"ר ירושלים לא שקט, אזי בקבוצת הנוער הדברים מבולגנים לא פחות. סגל קבוצת הנוער מונה 42 שחקנים והחל מהשבוע, בימים שלפני המשחקים דורש הצוות המקצועי כי רק 27 מתוכם יוזמנו לאימון, כאשר 15 האחרים נותרו ללא מסגרת. מעבר לכך, צפויים בבית"ר להודיע ל-15 שחקנים כי אין להם מקום בקבוצה ועליהם לצאת להשאלות בקבוצות אחרות.

אחד ההורים אמר היום (רביעי): "הורים הגיעו היום לבית וגן כדי לפגוש את קורנפיין ולקבל הסברים ויבואו גם מחר. לא ישאירו את הילדים שלנו ללא מסגרת. אם לא רוצים, שייתנו שחרור ולא השאלה. זאת בושה וחרפה לזרוק שחקנים ככה בשלב כזה, מבלי להתחשב במצב שלהם".

במחלקת הנוער דווקא תמכו בשחרור ואמרו: "יש בעיה עם סגל כל כך גדול, שחקנים מרכזיים ובולטים אומרים שאין ערך לאימון ואין חשק לבוא להתאמן עם כל כך הרבה שחקנים, כאשר בקושי יש זמן לגעת בכדור. ההחלטה אכזרית, אבל זה מה שצריך לקרות, בדיוק כמו שאלי כהן עשה בבוגרים בשנה שעברה. אולי אפילו נמצא להם מסגרת".

מבית"ר נמסר בתגובה: הורה שרוצה לבקש פגישה עם איציק קורנפיין, יכול לעשות את זה בצורה מסודרת ולא להגיע לבית וגן ולקבל תשובות באופן מיידי. איציק קורנפיין היה במהלך כל היום בהתאחדות לכדורגל בדיון לגבי הערעור. בניגוד לטענות שההורים באו ועשו בלגן, לא ראינו אף הורה שבא והתלונן ודרש להיפגש ולכן הטענה מוזרה.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully