וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בגביע ווינר: הפתעות בחצאי הגמר?

3.10.2012 / 21:57

הפועל ירושלים תקבל בחזרה את פלס מול אשדוד (18:15, 5+), מכבי ת"א תנסה שלא למעוד מול מכבי חיפה (20:45, 5+ לייב)

משחקי חצי גמר גביע ווינר ייערכו מחר (חמישי) בהיכל רוממה החדש בחיפה, כשבסיומם נדע מי הן שתי הקבוצות שיתמודדו ביום שבת הקרוב על התואר הראשון של העונה. במשחק הראשון תפגוש מכבי אשדוד, שגברה על גלבוע/גליל ברבע הגמר, את הפועל ירושלים שגברה על הפועל חולון. במשחק השני תפגוש מכבי חיפה, שלא התקשתה מול ראשון לציון, את מחזיקת התואר מהשנתיים האחרונות, מכבי תל אביב, שהביסה בסיבוב הקודם את הפועל אילת.

הפועל ירושלים – מכבי אשדוד (18:15, ספורט 5+)

בהפועל ירושלים מרוצים מאוד מהיכולת שהפגינו השחקנים בניצחון על הפועל חולון אמש. בצוות המקצועי יודעים שהעובדה שהניצחון הושג ללא קורטני פלס הפצוע, רק מוכיחה את העומק שיש השנה בסגל של שרון דרוקר, ומול אשדוד העיקשת יקבל דרוקר את פלס בחזרה מהפציעה שלו. מי שגילו עליונות במשחק מול חולון הם צמד הכוכבים ג'ייקוב פולן וקרייג סמית', שמעברו למכבי תל אביב טורפד ביומיים האחרונים.

למרות הניצחון על גלבוע/גליל, סימני השאלה סביב הסגל של עופר ברקוביץ' עדיין רחוקים מלהתפוגג. הפורוורד קני גבריאל, שבאשדוד לא היו מרוצים עד כה מקליטתו המקצועית, הראה יכולת מעודדת ברבע הגמר, כשגם כריס אלן שעם הגעתו הורמו לא מעט גבות, הפתיע. כדי להדהים את הפועל ירושלים, יצטרכו באשדוד תרומה גדולה יותר של הישראלים, ולהמשיך לקבל תפוקה מרשימה מהסנטר המעולה דיימון סימפסון.

מכבי תל אביב – מכבי חיפה (20:45, 5+ לייב)

הקבוצה של דיוויד בלאט לא התקשתה במשחק הרשמי הראשון שלה העונה כשטיילה מול הפועל אילת בקרית אתא ונתנה אפילו לחלק מילדי הסגל דקות משחק. הבוקר צירפה מכבי את מלקולם תומאס באופן רשמי, והוא ינחת בישראל מחר בצהריים ועשוי ליטול חלק בגמר גביע ווינר, במידה והקבוצה תגיע לשם. מי שלא נראה טוב עד כה במשחקי ההכנה הוא ניק קיינר-מדלי, ובמכבי ירצו להכניסו לעניינים כבר מול חיפה.

במכבי חיפה שואפים העונה להגיע גבוה הרבה יותר ממה שהשיגו בשנתיים הקודמות, והניצחון מול מכבי ראשון לציון היה אולי סממן חיובי ראשון. אמנם הירוקים שיחקו טוב רק ברבע אחד, אך הציגו מספר שחקנים מעניינים מאוד, בראשם הרכז האמריקאי-מקיסקני פול סטול, וכן היווני פאט קאליית'ס. מי שהפתיע מאוד היה עידו קוז'יקרו שהגיע בכושר מעולה ממשחקי הנבחרת.

בחיפה רוצים לרשום הפתעה גדולה, כשהמאמן בראד גרינברג יודע שרק על ידי מאמץ קבוצתי בהגנה ובהתקפה יוכלו לעשות משהו מול הצהובים. גרינברג יצטרך לקבל הרבה יותר מדונטה סמית' שמאכזב עד כה, במיוחד בקליעה מבחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully