וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בכורה חלשה להלפרין, באיירן הובסה בבית

באיירן חטפה 80:61 מאולדנבורג, הרכז הסתפק ב-3 נק'. משחק טוב לנעימי בהפסד טריומף, הנדריקס היה חלש בהפסד מילאנו

בכורה לא כל כך מוצלחת ליותם הלפרין בבאיירן מינכן. רכז נבחרת ישראל פתח הערב (רביעי) יחד עם קבוצתו את עונת 2012/13 בצורה אומללה מאוד כשהפסידו בבית 80:61 לאולדנבורג. הלפרין עצמו רשם משחק בינוני כשתרם שלוש נקודות, שלושה ריבאונדים ואסיסט ב-22 דקות משחק ו-1 מ-4 מהשדה.

קבוצתו של יאניס כריסטופולוס, שהחליף בימים האחרונים את דירק באוורמן לאחר פיטוריו, נראתה רע כשגם הכוכב הצעיר והמבטיח רובין בנצינג מזייף ולא קולע אפילו נקודה אחת בשמונה דקות ומבצע חמש עבירות. צ'בון טרוטמן הוביל את קלעי הבווארים עם 14 נקודות ו-4 ריבאונדים. את האורחת הוביל ריקי פולדינג עם 15 נקודות, רונאלד בארל תרם 13.

גם נציגנו השני בבונדסליגה לא פתח את העונה בצורה טובה במיוחד. מולי קצורין וקבוצתו פרנקפורט, הובסו במשחק חוץ מול לודוויגסבורג 74:56. הרבע השני והשלישי היו החזקים אצל המארחת והיא ניצחה אותם בהפרש כולל של 19 נקודות, בדרך לניצחון הקל. קמרון טיילור קלע 20 למנצחת, קוונטז רוברטסון 16 למפסידה. דיון דאוול, אקס ליגת העל, הוסיף שמונה לפרנקפורט.

אלבה ברלין, יריבת מכבי תל אביב ביורוליג, הביסה 64:92 את ארטלנד דרגונס. הקבוצה מהבירה נראתה נהדר ורבע שלישי של 13:28 סידר לה ניצחון. שישה שחקנים קלעו בדאבל פיגרס לאלבה, כשמי שהוביל היה ניהאד דג'דוביץ'.

יובל נעימי ערך בכורה בקבוצתו טריומף, במחזור הפתיחה של הליגה הרוסית, אבל נחל הפסד מתסכל 76:72 לחימקי מוסקבה. נעימי היה טוב מאוד וסיים עם 12 נקודות ו-5 אסיסטים. 23 נקודות של סרגיי קראסב לא הספיקו לטריומף, שנכנעה ל-20 נקודות של ויטלי פרידזון ו-17 של אלכסיי זוקננקו. זוראן פלניניץ' קלע 12 למנצחת, סרגיי מוניה הסתפק בשש.

האלופה הנצחית צסק"א לא התקשתה ומחצה את ספרטק ולאדיבוסטוק 51:82. המאמן החדש-ישן אטורה מסינה קיבל 16 נקודות ממילוש טאודוסיץ', 13 מדרו ניקולס ו-13 מננאד קרסטיץ'. סוני ווימס קלע 4 נקודות בהופעת הבכורה הרשמית שלו בליגה, בעוד ארון ג'קסון תרם 10.

ננו גינזבורג, מאמנה של נימבורק אלופת צ'כיה, חגג עם 70:106 קליל על טורי סביטבי. לדיסלב סוקולובסקי קלע 17 נקודות וקטף 6 ריבאונדים ב-14 דקות למנצחים, פטר בנדה הוסיף 14 ו-9 ריבאונדים.

בליגה האיטלקית, ארמאני מילאנו המרתקת ספגה הפסד ראשון כבר במחזור השני, 67:64 בחוץ מול בולוניה. המארחת הובילה בעשר הפרש ברבע השני, אבל מילאנו חזרה בזכות אקס מכבי תל אביב קית' לנגפורד ועלתה ליתרון חמש. הסיום היה של בולוניה, שרצה 0:5 בדקה האחרונה ולקחה את המשחק הצמוד הזה. לנגפורד קלע 13 למילאנו, ריצ'רד הנדריקס הסתפק בשתי נקודות בלבד. יואניס בורוסיס המצוין סיים עם 11 נקודות ו-13 ריבאונדים ומאליק האריסטון הוסיף 18 למפסידים. בבולוניה, קני האסברוק קלע 16.

בספרד, ריאל מדריד השיגה ניצחון שני ושמרה על מאזן מושלם, עם 75:100 כוחני בחוץ מול ויאדוליד. המארחת, שהדהימה בברצלונה במחזור הראשון, לא הייתה בעניינים וריאל רצה קדימה במחצית השנייה. ניקולה מירוטיץ' היה ענק עם 26 נקודות ו-10 ריבאונדים. סרחיו יול הוסיף 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully