וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: אודינזה הדהימה עם 2:3 בליברפול

די נטאלה חגג באנפילד, 0:1 דרמטי לאתלטיקו על פילזן, הפסד 3:1 לבילבאו בפראג. ניצחונות לאינטר וקאזאן (90 ד' לנאתכו)

אחרי שבוע פגרה, חזרה הערב (חמישי) הליגה האירופית לפעילות עם הרבה משחקים מסקרנים. התוצאה המרשימה של הערב שייכת לאודינזה, שהשיגה 2:3 גדול באנפילד מול ליברפול. בבית ב' הייתה דרמה נוספת מלבד השוויון של הפועל תל אביב, כשאתלטיקו מדריד השיגה 0:1 בתוספת הזמן מול ויקטוריה פילזן. פנרבחצ'ה ניצחה 2:4 את מנשנגלדבאך בגרמניה, איינדהובן הביסה 0:3 את ההרכב השני של נאפולי וניוקאסל גברה באותה תוצאה על בורדו. רובין קאזאן ונאתכו ניצחו 0:2 את פרטיזן בלגרד ואינטר ב' ניצחה 1:3 בחוץ את נפצ'י באקו. גם האנובר, לברקוזן ומארסיי ניצחו. אתלטיק בילבאו פישלה עם הפסד 3:1 לספרטה פראג.

סמואל אטו שחקן אנז'י מחצ'קאלה. רויטרס
צמד מרשים. אטו/רויטרס

בית א'

ליברפול - אודינזה 3:2

המייטי רדס רשמו הפסד מספר 11 במפגשים מול קבוצות איטלקיות, כאשר לא מצאו פתרון לאנטוניו די נטאלה במשחק נפלא באנפילד. אודינזה אולי לא הרשימה בפתיחת העונה באיטליה, אבל ידעה לחזור מפיגור לאחר נגיחה של ג'ונג'ו שלבי (23) ודהרה לניצחון. די נטאלה עצמו ירה לרשת בדקה ה-46 לאחר בישול של המחליף אנדראה לצארי, ובדקה ה-70 היה זה סבסטיאן קואטס האורוגוואי שנגח לשערו הוא. שתי דקות לאחר מכן די נטאלה הקפיץ חמש פעמים ברחבה ולבסוף הוציא לג'ובאני פסקואלה שבעט כדור חד לרשת של פפה ריינה. לואיס סוארס צימק בכדור חופשי רבע שעה לסיום, אבל הלחץ של ליברפול לא הועיל והיא רשמה הפסד ראשון באירופה.

אנז'י מחצ'קאלה - יאנג בויז 0:2
הרכש היקר סמואל אטו כבש צמד עבור אנז'י (62, פנדל ו-90), שעומדת על ארבע נקודות אחרי שני משחקים במפעל.

אנטוניו די נטאלה שחקן אודינזה. Jon Super, AP
התעלל בהגנת ליברפול. די נטאלה/AP, Jon Super

בית ב' - הבית של הפועל תל אביב

אתלטיקו מדריד - ויקטוריה פילזן 0:1

האלופה המכהנת של המפעל הזיעה רבות לפני שזכתה בניצחון דרמטי על יריבתה הצ'כית. דייגו סימאונה שוב העלה הרכב משני וחסר כמובן את רדאמל פלקאו הפצוע, אבל בניגוד לשלישייה הקלה בבלומפילד שוב דבר לא הלך לאתלטיקו מדריד. כשנראה היה כי המשחק יסתיים בתיקו מאכזב, הגיע כריסטיאן רודריגס האורוגוואי, הידוע בכינוי סבוז'ה (הבצל) וגרם לשחקני ויקטוריה פילזן לבכות עם שער פנטסטי מ-20 מטרים לחיבורים, שלוש דקות בתוך תוספת הזמן. אתלטיקו שומרת על מאזן מושלם בבית של הפועל תל אביב ורושמת הישג שיא עם ניצחון 15 ברציפות במפעלי אופ"א.

בית ג'

מנשנגלדבאך - פנרבחצ'ה 4:2

חמישה ימים אחרי ההתבזות ב-5:0 הכואב מול דורטמונד, בורוסיה מנשנגלדבאך חזרה הביתה וספגה מהלומה נוספת שהשאירה אותה עם נקודה אחת בלבד בליגה האירופית. לוק דה יונג נגח את המארחים ליתרון בדקה ה-18, אבל כריסטיאן ענה עם כדור חופשי נהדר בדקה ה-25 וראול מיירלש השלים מהפך עם בעיטה מ-25 מטרים בדקה ה-40. דירק קאוט הוסיף את השלישי בדקה ה-71, וכל שנותר לאיגור דה קמארגו זה לצמק שלוש דקות לאחר מכן, שכן כריסטיאן סגר עניין הודות לבישול של קאוט שלוש דקות לסיום. ניצחון חוץ חשוב לפנר, שבמאזנה כעת ארבע נקודות.

מארסיי - א.א.ל לימסול 1:5
למארסיי: רוד פאני (42), לוקאס מנדס (61), לואיק רומי (76 ו-90+3), אנדרה פייר ג'יניאק (90). ללימסול: אדווין אואון (22)

בית ד'

ניוקאסל - בורדו 0:3

המגפייז לא ניצחו בשני משחקיהם האחרונים בפרמיירליג ועשו תיקו במחזור הראשון בליגה האירופית, אך מול בורדו פרקו לא מעט עצבים עם שלישייה נהדרת. גבריאל אוברטן לא התחשב באקסית ובישל בדקה ה-16 עם כדור רוחב לקפטן שולה אמאובי שדחק מקרוב. בדקה ה-40 בלם בורדו הנריקה כבש לשערו והשלישי הגיע מפאפיס סיסה שכבש מעמדת נבדל. אלן פארדיו יכול להיות מרוצה מהיכולת של ההרכב השני שלו.

קלאב ברוז' - מאריטימו 0:2
לברוז': קרלוס באקה (57), ביורן ולמינקס (71)

שחקני אתלטיקו מדריד כריסטיאן רודריגס, דומינגו סיסמה, אמרה בלוזוגלו. רויטרס
גרם לצ'כים לבכות. סבוז'ה רודריגס, במרכז/רויטרס

בית ה'

מולדה - שטוטגרט 0:2
למולדה: יו אינגה ברגט (58), דניאל צ'ימה (88)

סטיאווה בוקרשט - פ.צ. קופנהאגן 0:1
לסטיאווה: סטפן ניקוליץ' (83)

בית ו'

פ.ס.וו איינדהובן - נאפולי 0:3

וולטר מצארי העלה הרכב משני, כהרגלו במפעל, והפעם חטף בראש באצטדיון פיליפס. איינדהובן נהנתה בדקה ה-19 מיציאה מוזרה של השוער המחליף של האיטלקים, אנטוניו רוזאטי, שניסה להרחיק עם הראש למרות שהכדור הגיע לקצה הרחבה שלו, וראה את ג'רמיין לנס מנצל זאת וכובש שער קל. דריס מרטנס כבש מהאוויר בדקה ה-41 לאחר מהלך קבוצתי נאה, ובדקה ה-52 בישל לבלם מרסלו, שחגג את החתימה על חוזה החדש עם נגיחה לאחר כדור קרן. תצוגה מרשימה של פ.ס.וו.

א.י.ק סולנה - דנייפרו 3:2
לסולנה: הלגי דניאלסון (5), הנוק גויטום (45). לדנייפרו: ניקולה קאליניץ' (41), ויטלי מנדזיוק (73), יבגני סלזניוב (83)

מרסלו ביילסה מאמן אתלטיק בילבאו (ימין) על רקע שחקני ספרטה פראג חוגגים. Petr David Josek, AP
בילבאו ממשיכה לשקוע. ביילסה/AP, Petr David Josek

בית ז'

פ.צ באזל - גנק 2:2
לבאזל: ילה ווסן (10 ו-38), לבאזל: מרקו שטרלר (71, פנדל ו-85)

וידאוטון - ספורטינג ליסבון 0:3
לווידאטון: ויניצ'יוס סוסה (15), פליפה אוליברה (21), נמניה ניקוליץ' (35)

בית ח'

רובין קאזאן - פרטיזן בלגרד 0:2

ביברס נאתכו שיחק 90 דקות, הקבוצה שלו ניצחה בלי מאמץ מיוחד 0:2 את פרטיזן בלגרד הסרבית ושיפרה את מאזן הנקודות שלה לארבע אחרי שני משחקים. פרטיזן עם נקודה אחת אחרי שסיימה בתיקו מול נפצ'י באקו במחזור הראשון.

השער הראשון של הרוסים הגיע בדקה ה-45 כשגוקדניז קראדינז הגיע ראשון לכדור חוזר ובעט בקלות פנימה את ה-0:1. השער השני של הטטארים הגיע בדקה ה-48 לאחר מהלך קבוצתי מצוין שנגמר במסירת עומק של ארמנקו לריאזנצב, שנותר לבד מול סטויקוביץ' והכניע אותו בקלות כדי לקבוע 0:2.

נפצ'י באקו - אינטר 3:1

גם בהרכב משני, שכולל הרבה שמות אלמוניים, האימפריה האיטלקית היא עדיין קבוצה הרבה יותר טובה מנפצ'י באקו. אינטר ניצחה 1:3 בזכות שערים של פיליפה קוטיניו, אובי ומרקו ליבאיה. ניקולאס קנאלס רק צימק לזכות המארחת, שלא הייתה יכולה להתמודד מול הנראזורי.

אינטר עלתה ליתרון בדקה ה-10 לאחר שפרדי גוארין כבר על מלכודת הנבדל ומצא את קוטיניו, שבעט בקלות פנימה וקבע 0:1. השני הגיע בדקה ה-30 כשהמבשל הוא שוב גוארין המצוין שפרץ מאגף ימין ויישר למרכז, שם המתין אובי שבעט פנימה את ה-0:2. שער בכורה לאובי באירופה. השער השלישי היה בדקה ה-42 כשמרקו ליבאייה נותר חופשי ונגח מול שער ריק פנימה אחרי טעות של ברונו ברטוצ'י. במחצית השנייה הצליח קנאלס לצמק וזה 1:3.

בית ט' - הבית של עירוני קרית שמונה

ספרטה פראג - בילבאו 1:3

הקבוצה של מרסלו ביילסה ממשיכה לשקוע. הקבוצה הבאסקית, שסיימה ב-1:1 ביתי מול עירוני קרית שמונה במחזור הראשון, רשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות וספגו הפסד מביך מאוד מול הקבוצה הצ'כית המוכשרת. ספרטה פראג ניצחה 1:3 את בילבאו ושיפרה את מאזן הנקודות שלה לשלוש אחרי שהפסידה 2:1 לליון במחזור הפתיחה.

הצ'כים עלו ליתרון בדקה ה-26 לאחר מסירת רוחב של מאטיובסקי מצאה את זאפוטוצ'ני, שבעט מ-22 מטר כדור שחדר פנימה את טעות קשה של גורקה איראיסוס וזה 0:1. בדקה ה-42 הצליחה ספרטה פראג להכפיל את היתרון לאחר שמהלך קבוצתי מצוין נגמר בהגבהה של הושבאואר אל בקים בלאי, שנגח כדור שפגע באחד משחקני ההגנה, שינה כיוון וחדר פנימה וזה 0:2. בדקה ה-56 הצליחה הקבוצה הצ'כית לכבוש את השלישי. צ'אבי קאסטיו ספק הכשיל ברחבה את ואצלב קאדלץ. יוזף הוסבאור בעט את הפנדל מדויק וקבע 0:3. אוסקר דה מרקוס הצליח לצמק בדקה ה-73 מבעיטה מתוך הרחבה אחרי בישול של איקר מוניאין וזה 1:3.

ביברס נאתכו שחקן קאזאן. Nikolay Alexandrov, AP
חייך, ניצחתם. נאתכו/AP, Nikolay Alexandrov

בית י'

פנאתינייקוס - טוטנהאם 1:1

הקבוצה של אנדרה וילאש בואש לא הצליחה לרשום ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות, ואיבדו שער יתרון בדרך ל-1:1 בחוץ מול פנאתינייאקוס, שפתחה את העונה היוונית בצורה רעה מאוד אבל הצליחה להשיג נקודה ראשונה במפעל העונה. טוטנהאם עם שתי נקודות.

התרנגולים עלו ליתרון בדקה ה-35 אחרי שהצליח לדחוק פנימה כדור מתוך ערבוביה שנוצרה בהגנה היוונית אחרי כדור חופשי של טום האדלסטון וזה 0:1. פאו הצליחה לאזן בדקה ה-77 משער של טוצ'ה אחרי בישול של סייטארידיס.

לאציו - מאריבור 0:1

הקבוצה של פטקוביץ' הצליחה לרשום ניצחון ראשון במפעל העונה עם 0:1 לא הכי מרשים ואחרי החמצת פנדל, אבל יש ללאציו כבר ארבע נקודות אחרי שני מחזורים, כשלקבוצה הסלובנית יש שלוש נקודות בזכות הניצחון המרשים על פאו במחזור הראשון.

אדרסון העלה את הרומאים ליתרון בדקה ה-62 לאחר שסרג'יו פלוקארי פרץ מצוין מאגף שמאל ויישר למרכז, שם המתין שחקן ליון לשעבר שדחק מקרוב פנימה את ה-0:1. לאציו הייתה קרובה להכפיל את התוצאה בדקה ה-76 אחרי שווידוביץ' הכשיל ברחבה את פלוקארי וספג גם כרטיס אדום. הרננס בעט את הפנדל חלש והחמיץ.

בית י"א

מטליסט חרקוב - ראפיד וינה 0:2
למטליסט חרקוב: אדמר (65), קלייטון (80)

רוזנבורג - לברקוזן 1:0
ללברקוזן: שטפן קיסלינג (76)

בית י"ב

הלסינגבורג - טוונטה 2:2
להלסינגבורג: ניקולה דג'ורג'יץ' (7 ו-43), לטוונטה: ראסמוס בנגסטסון (74), דגלאס (88)

האנובר - לבנטה 1:2
להאנובר: סאבולש הוסטי (פנדל, 21, דידייה יא קונאן, 49), ללבנטה: מיצ'ל, פנדל, 10)

אדרסון שחקן לאציו (שמאל) עם לוריק קאנה. רויטרס
ניצחון ראשון במפעל. אדרסון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully