וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר דורטמונד: "צריך לזרוק את סיטי מליגת האלופות"

יוהכים וואצקה בראיון פרובוקטיבי לקראת המשחק של קבוצתו מול אלופת אנגליה (20:45, ספ' 5+): "הם פוגעים בפייר פליי"

מנצ'סטר סיטי תארח הערב (רביעי, 20:45, שידור ישיר בערוץ 5+) את בורוסיה דורטמונד אלופת גרמניה, במסגרת המחזור השני של ליגת האלופות. בין שני המועדונים הללו אין יריבות גדולה, אך המפגש צפוי להיות טעון במיוחד, בעקבות הראיון הפרובוקטיבי שסיפק יוהכים וואצקה, היו"ר של דורטמונד לקראת המשחק.

וואצקה, תקף בחריפות את המדיניות הכלכלית של הסיטי והבעלים שלה ואמר: "אופ"א חייבים למצוא את הגבול הדק בין הסכמי חסות של מועדונים לבין משאבים שנכנסים לקבוצות בדלת האחורית. הם חייבים להיות יותר חזקים ולהשעות מועדונים גדולים. אסור להתיר לאף טייקון לפזר כסף בלי הגבלה משום שזה פוגע בפייר פליי".

מאז שרכש השייח מנסור את מנצ'סטר סיטי, הקבוצה הפכה לכח גדול באירופה ובעונה החולפת אף זכתה באליפות אנגליה. אולם, למרות ההצלחה בסיטי, וואצקה, לא היה רוצה לראות בעלים כמו השייח מנסור בקבוצה שלו.

"לא הייתי רוצה לראות בנאדם כזה בקבוצה שלי. אולי במועדונים אחרים. אבל מה קורה אם אחד כמו השייח מנסור מאבד עניין בקבוצה, כמו שקרה במלאגה? זה הופך להיות קריטי ויכול לחרב את הקבוצה". לגבי המפגש בין הקבוצות הערב אמר וואצקה: "לא יהיו הרבה שערים במשחק הזה. ברמה הזו הקבוצה לא מקבלות הרבה הזדמנויות להבקיע כמו שהן מקבלות ברמה של הליגות המקומיות".

כזכור, בורוסיה דורטמונד פתחה דרכה בליגת האלופות עם ניצחון ביתי קשה, 0:1 על אייאקס ההולנדית בזכות שער ניצחון של רוברט לבאנדובסקי. אלופת אנגליה פתחה את הקמפיין עם הפסד חוץ, 3:2 לריאל מדריד.

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully