וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון פיינטסיל מונה לקפטן נבחרת גאנה

מגן הפועל ת"א יקבל את הסרט במשחק הקרוב במוקדמות אליפות אפריקה. אפונסו מאקדמיקה: "לא שמעתי על הפועל"

המגן הימני של הפועל ת"א, ג'ון פיינטסיל, קיבל חדשות טובות בזמן ההכנות למשחק הליגה האירופית נגד אקדמיקה בפורטוגל (חמישי, 21:00, ספורט1). השחקן קיבל את סרט הקפטן של נבחרת גאנה למשחק הקרוב במוקדמות אליפות אפריקה, ב-13 באוקטובר מול מלוואי. בתקשורת בגאנה נכתב שהמעבר להפועל ת"א החיה את הקריירה הבינלאומית של פיינטסיל.

אקדמיקה, יריבת הפועל ת"א במחזור השני בשלב הבתים של הליגה האירופית, מגיעה אופטימית למפגש מחר. "ניצחנו את מריתימו (0:2) במחזור האחרון בליגה", אמר שחקן הקבוצה סרג' נ'גאל לתקשורת המקומית. "זה משמח וגורם לנו לרצות לנצח גם במשחקים הבאים. אנחנו רוצים לעשות משחק טוב, לתת את המקסימום ופשוט להמשיך במסלול הניצחונות".

אפונסו הברזילאי הוסיף: "אנחנו מלאים מוטיבציה, בטח אחרי שניצחנו במשחק שלפני המפגש מול הפועל. אני מזמין את כל האוהדים שלנו לבוא ולתמוך בנו. זה יהיה משחק קשה, אבל אנחנו נחושים להשיג תוצאה טובה לקראת ההמשך".

בתקשורת הפורטוגלית נכתב שאקדמיקה לא ממש מכירה את הפועל ת"א. "גם לפני ששיחקנו מול הצ'כים (ויקטוריה פלזן) לא הכרנו אותם", אמר אפונסו. "רק ראינו כמה סרטי וידאו כהכנה. זו פעם ראשונה שאני שומע על הפועל ת"א, אבל אני מקווה שלא נופתע בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully