וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו זילנד נגד מייק טייסון: לא ייכנס למדינה

אלוף העולם באגרוף לשעבר היה אמור להשתתף באירוע צדקה, אך הזמנתו בוטלה בעקבות עברו כאנס והמחאות ברחבי המדינה

המתאגרף לשעבר, מייק טייסון, אמנם ריצה בשנות התשעים שלוש שנות מאסר לאחר שהורשע באונס נערה, אבל הוא בכל זאת משתתף מבוקש באירועי צדקה וכנסים ברחבי העולם.

ממשלת ניו זילנד החליטה הלילה (רביעי) שמבחינתה זה ממש לא מקובל, וטייסון, שהיה אמור להגיע לאירוע צדקה בשם "יום האלופים" שיתקיים בחודש הבא, לא יקבל את אשרת הכניסה למדינה.

ניו זילנד החליטה על מניעת האשרה מטייסון לאחר שהקרן שמארגנת את אירוע הצדקה למען בני נוער הודיעה כי היא כבר אינה מעוניינת בבואו בשל הרשעתו. שרת ההגירה הניו זילנדית, קייט ווילקינסון, הודיעה על ההחלטה. "מלכתחילה האפשרות שהוא ייכנס למדינה הייתה תלויה על בלימה", הסבירה השרה. להחלטת משרד ההגירה הניו זילנדי קדמו מחאה של ארגוני נשים במדינה וכן ביקורת שמתח ראש הממשלה, ג'ון קי, על הביקור.

טייסון היה אלוף העולם הבלתי מעורער באגרוף במשקל כבד במהלך שנות ה-80. לאחר הרשעתו וריצוי מאסרו הוא חזר להתאגרף, אך הושעה זמנית ונקנס בשלושה מיליון דולר לאחר שנגס באוזנו של יריבו איוונדר הוליפילד. טייסון הכריז סופית על פרישתו מאגרוף לפני שש שנים, וכעת הוא מנסה להשיק קריירת משחק, ומופיע בימים אלה בהצגת יחיד בברודווי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully