וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "זו התחלה חדשה. בעונה שעברה הייתי בבוץ"

הישראלי של קליבלנד נרגש לקראת פתיחת העונה. גם ביירון סקוט : "עקבנו אחריו מקרוב, שמחתי לראות אותו משחק מצוין"

קבוצות ה-NBA פתחו אמש (שלישי) באופן רשמי את הכנותיהן, וגם הישראלי הראשון בליגת הכדורסל הטובה בעולם כבר לא יכול לחכות. עומרי כספי ינסה להשכיח את העונה החלשה שעברה עליו אשתקד, ויקווה להמשיך את היכולת המצוינת שגילה במדי נבחרת ישראל כדי לתפוס מקום ברוטציה של קליבלנד.

"זו התחלה חדשה", אמר היום כספי. "אני חושב שהיה לי קיץ די טוב, מהאימונים בקליבלנד, בלאס וגאס עם הקבוצה, ובישראל. אני לא רוצה לדבר יותר על העונה שעברה, הייתי בבוץ הרבה זמן ואני לא רוצה לדבר על זה". הבוץ המדובר כולל 7.1 נקודות למשחק בעונה שעברה ב-40 אחוז מהשדה - שיא שלילי לישראלי ב-NBA.

"יש לנו שיטה עם ביירון סקוט. כששיחקתי בישראל, המשחק היה יותר חופשי. היית יכול לעשות מה שאתה רוצה, אבל כאן יש מבנה", הוסיף כספי. "היה קשה להתרגל לזה, אבל כשחזרתי הביתה, הבנתי שכל הדברים שעברתי בעונה שעברה מאוד עזרו למשחק שלי. קיבלתי הרבה יותר זריקות פנויות והיה לי יותר ביטחון".

גם לביירון סקוט עצמו כבר יש יותר ביטחון בישראלי: "עקבנו אחריו מאוד מקרוב. כל הזמן קיבלתי דיווחים על איך הוא משחק, והייתי מאוד מרוצה ממנו. אחד הדברים הראשונים שאמרתי לו כשראיתי אותו היה: 'היה נהדר לראות אותך משחק כל כך טוב. בבקשה תמשיך לעשות את זה עכשיו גם כאן".

משחק טרום העונה הראשון של הקאבלירס יהיה דווקא מול קבוצה אירופית - סיינה האיטלקית - וייערך ביום שני הבא בקליבלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully