וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלס פויול פרק את המרפק, ייעדר כשמונה שבועות

בלם הקטאלנים שוב נפצע במהלך ה-0:2 על בנפיקה, וילאנובה הודה: "יש לנו בעיות בהגנה". מסצ'ראנו נסער: "מוציא את החשק"

רויטרס

ברצלונה ניצחה אתמול (שלישי) בצורה די מרשימה 0:2 בחוץ את בנפיקה ליסבון בשלב הבתים של ליגת האלופות ושמרה על מאזן מושלם אחרי שני משחקים, אבל הקבוצה נסערת בעיקר סביב הקפטן. אלכסיס סאנצ'ס וססק פברגאס כבשו את השערים לקבוצה של טיטו וילאנובה, שבוודאי מודאג מאוד לאחר שראה בדקה ה-78 את הבלם שלו קרלס פויול נופל על כתפו ונפצע.

שחקן ברצלונה קרלס פויול פצוע. רויטרס
כואב הלב. פויול שוכב פצוע/רויטרס

פויול נשלח לבית החולים לאחר שלמעשה פרק את כתפו, כך נמסר בהודעה רשמית מטעם המועדון. פויול, ששיחק במשחק הראשון שלו לאחר שהחלים מפציעה בברך, נחת לא טוב על המרפק כשניסה להגיע לכדור גובה ברחבה. הבלם בן ה-34 הוצא מהמגרש באלונקה והוחלף על ידי אלכס סונג. לא ברור כמה זמן הוא ייעדר, אבל ההערכה היא שהוא ייעדר כשמונה שבועות לפחות.

הפציעה הזו כמובן מגיעה בזמן רגיש מאוד מבחינת ברצלונה, שתיאלץ להסתדר גם ללא ג'רארד פיקה במשחק מול ריאל מדריד ביום ראשון. פוויול עצמו ניסה לשמור על קור רוח. "אני רוצה להודות לכל אלה שתמכו בי", כתב פויול בטוויטר, "אחזור מהר... השמש תמיד זורחת".

טיטו וילאנובה התייחס לפציעתו של פויול ואמר: "אנחנו בסדר מבחינת כושר ותוצאות, אבל הייתי רוצה לראות את כל השחקנים שלי כשירים לקלאסיקו. הניצחון הזה עלה לנו ביוקר. זה כל כך חבל כי פויול נפצע פעמיים העונה, וזה לא דבר נורמלי עבור כדורגלן. אנחנו מצפים למידע נוסף על הפציעה שלו, אבל הוא ללא ספק יחמיץ את הקלאסיקו. יש לנו כבר הרבה זמן בעיות עם שחקנים במרכז ההגנה, וזה גרם לנו לעשות שינויים ואילומים ולהעביר שחקנים מתפקידיהם המקוריים". טיטו על ריאל מדריד: "עכשיו ננסה להתאושש ולנוח. ריאל היא קבוצה קשה מאוד, אבל אנחנו לא הולכים לשנות הרבה ממה שעשינו במשחקים הקודמים נגדם".

ג'ורדי אלבה התייחס גם הוא לפציעה הנוראית של פויול: "אנחנו יודעים עד כמה הוא חשוב לקבוצה שלנו. הוא הקפטן שלנו, ואני מקווה שהוא יחלים במהרה. הוא בדיוק חזר מפציעה, ולא היה לו מזל העונה, אבל הוא חזק גם מבחינה מנטלית וגם פיזית". על המשחק הקרוב של קבוצתו, מול ריאל מדריד, אמר אלבה: "עכשיו אנחנו יכולים לחשוב על הקלאסיקו. נראה אם נוכל להרחיק את עצמנו מריאל מדריד עם ניצחון כדי להעניק לאוהדים שלנו אושר. אנחנו בדרך הנכונה".

חאבייר מסצ'ראנו נשמע גם הוא המום מפציעת חברו: "השגנו ניצחון מצויין, אבל כואב לנו על פויול. אנחנו רוצים שהוא כבר יחזור, כי הוא שחקן מאוד חשוב עבורנו. פשוט אי אפשר להבין את זה. זה מכעיס מאוד, ומוציא לנו את החשק מלחגוג את הניצחון". "קפטן, אנחנו צריכים אותך", כתב לאחר מכן מסצ'ראנו בטוויטר, בעוד ססק פברגאס צייץ "כולנו איתך, אתה אחד האנשים הכי חזקים שפגשתי בחיי, מקווה שהחבר שלי יחזור במהרה".

ליאונל מסי, שבסיום החליף חולצות עם איימאר, אותו העריץ בעבר, התייחס גם הוא למשחק הבא מול ריאל מדריד: "אנחנו ממש לא חושבים על נקמה על הסופר קאפ. אנחנו פשוט רוצים לנצח כי זה דרבי, וכדי להגדיל את הפער בטבלה".

דני אלבס, שכמו לא מעט מחבריו, נראה המום לאחר הפציעה של הקפטן, אמר: "נהיה חייבים לשכוח מליגת האלופות, וביום ראשון תהיה לנו שוב הזדמנות לחזור הביתה ולעשות דברים יפים. אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק מאתגר".

שוער בנפיקה ארתור התייחס למשחק ואמר: "היו לנו הזדמנויות, אבל ברצלונה הצליחה לכבוש מהמצבים שלה. עכשיו יש לנו שני משחקים חשובים מאוד מול ספרטק. אני משוכנע שנעלה לשמינית הגמר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ליאונל מסי שחקן ברצלונה לפני מקסי פריירה שחקן בנפיקה. רויטרס
כבר חושבים קדימה. מסי ובארסה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully