וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "יש שחקנים שלא הגיעו מוכנים לבאר שבע"

2.10.2012 / 18:21

מאמן מכבי תל אביב ערך אסיפה ובה אמר לשחקניו: "היו שגילו חוסר ריכוז וחוסר אחריות. אני רוצה לראות שינוי מול אשדוד"

מכבי תל אביב טעמה אמש (שני) לראשונה העונה את טעמו של הפסד, לאחר שהקבוצה נוצחה 3:1 על ידי הפועל באר שבע בווסרמיל. ההפסד קטע רצף של ארבעה נצחונות רצופים וכבר ביום שבת מצפה לצהובים משחק גדול נוסף, מול מוליכת הטבלה, מ.ס.אשדוד שתגיע לבלומפילד עם מאזן מושלם של חמישה נצחונות.

השחקנים ערכו הבוקר אימון שחרור ולאחריו קיים המאמן אוסקר גרסיה אסיפה ובה אמר בין השאר: "התאכזבתי מהיכולת שלנו במשחק אתמול. יש כאן שחקנים שלא הגיעו מוכנים ומרוכזים. בעוד ארבעה ימים יש לנו משחק חשוב מאוד נגד אשדוד ואני רוצה לראות שינוי ושיפור כבר במשחק הזה".

המאמן כעס במיוחד על העובדה ששלושת השערים שספגה הקבוצה הגיעו ממצבים נייחים והוסיף: "שמרנו רע מאוד במצבים הנייחים וזה מראה על חוסר ריכוז של שחקנים. שחקנים לא הגיעו מחוייבים מספיק למשחק אתמול וזה מראה על חוסר ריכוז וחוסר אחריות. לא יכול להיות שנספוג שלוש פעמים ממצבים נייחים".

במכבי הקפידו לשדר עסקים כרגיל, גם אתמול אחרי המשחק וגם היום. "שאף אחד לא יחשוב שיהיו כאן בלגנים או רעידות אדמה בגלל הפסד אחד. יש כאן קבוצה חזקה וצוות מקצועי שיודע בדיוק מה צריך לעשות. אין ספק שמול אשדוד נראה קבוצה שונה לגמרי מזאת שראינו אתמול בבאר שבע", אמרו היום בקרית שלום.

למרות ההפסד מצפים במועדון שבלומפילד יהיה מלא מול אשדוד, כאשר בקבוצה ציינו שוב ושוב את תמיכת 4,000 האוהדים הצהובים שהגיעו אמש לווסרמיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully