וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה צפוי לקבל הקלה בעונש

מאמן יובנטוס, שהושעה לעשרה חודשים בעקבות פרשת מכירת משחקים, הגיש ערעור נוסף ועשוי לחזור למגרשים כבר בפברואר

יובנטוס פתחה את העונה בכושר נהדר, ועומדת כבר על מאזן נפלא של 45 משחקים ללא הפסד. מי שלא לוקח חלק במשחקים הוא מאמן הקבוצה אנטוניו קונטה, שהושעה ל-10 חודשים לאחר שהואשם כי ידע על מכירת משחקים ולא דיווח בתקופתו בסיינה. אולם היום (שלישי) דיווחו באיטליה שהוא עשוי לחזור לפעילות מלאה מוקדם מהצפוי.

על פי דיווחים שונים, עונשו של קונטה יומתק בעקבות ערעור נוסף שהוא הגיש. יהיה זה הערעור השני שהמאמן מגיש, כאשר הקודם נדחה, ובעקבותיו כינס מסיבת עיתונאים ובה רתח מזעם. לקראת הדיון בערעור פורסם ב"גאזטה דלו ספורט" כי עונשו של קונטה יופחת לכשישה חודשים בלבד, ואילו ב"קוריירה דלו ספורט" נכתב כי העונש יופחת אפילו לארבעה חודשים.

בינתיים, הגברת הזקנה ממשיכה להתכונן למשחקה הערב בליגת האלופות, מול שחטאר דונייצק ( 20:45, ספורט1). מאמן שחטאר, מירצ'ה לוצ'סקו, הילל את כוכבה של יובנטוס, אנדראה פירלו, אותו אימן בעבר: "אני מכיר את פירלו טוב מאוד. אני העלתי אותו למשחק בכורה כשהוא היה בן 15 וחצי, ועבדתי איתו לאחר מכן באינטר. אני משוכנע שבעקבות מה שהוא השיג בעונה שעברה, הגיע לו לזכות בכדור הזהב. עבורי הוא תמיד יהיה מספר אחת. למרות זאת, יובנטוס היא לא רק פירלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully