וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן: "ידענו בדיוק מה מכבי תל אביב תעשה"

2.10.2012 / 11:20

הקשר היה מאושר לאחר הבכורה בהפועל באר שבע: "השרירים קצת בגדו בי, אבל זו החזרה הכי טובה שיכולתי לבקש"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אבירם ברוכיאן ערך אמש (שני) הופעת בכורה בהרכב הפועל באר שבע, וכבר לאחר משחק אחד היה גורם חשוב בניצחון המפתיע 1:3 על מכבי תל אביב באיצטדיו וסרמיל. עבור ברוכיאן היה זו גם משחק ראשון מאז חודש ינואר, בו שיחק במשך תשעים דקות מלאות. הקשר אמר אחרי הניצחון: "אין ספק שזו החזרה הכי טובה שיכולתי לבקש. האמנתי שאפשר לקחת את שלוש הנקודות ואני מקווה שם אני וגם הקבוצה נמשיך להתקדם. הבכורה שלי בהרכב פחות חשובה, העיקר זה שלוש הנקודות. אני חושב שבגלל ההכנה הטובה שלנו, ידענו בדיוק מה הם יעשו במגרש וכל שחקן אצלנו ידע בדיוק בכל רגע נתון מה מכבי אמורים לעשות במהלך של התקפה. אני חושב שגרמנו למכבי להבין שהם אמנם משחקים טוב, אבל שאנחנו יודעים להתמודד עם זה. כל הכבוד לצוות המקצועי כי אני חושב שאין שחקן שלנו על המגרש, שלא ידע בכל רגע ורגע מה הולך לקרות".

על כושרו האישי אמר הקשר: "לא חסר לי אוויר בריאות, אבל השרירים קצת בגדו בי. בחילוף השלישי כבר חיכיתי לראות את המספר שלי, אבל להפתעתי ראיתי מספר אחר. אם הצלחתי לסיים את המשחק אז סימן שיכולתי ואני שמח על כך. זה טוב בשבילי לגמור 90 דקות ואנחנו כבר חושבים הלאה למשחק הבא".

מהראן ראדי מכבי תל אביב מול אבירם ברוכיאן הפועל באר שבע. קובי אליהו
"מגיע כל הכבוד לצוות המקצועי שלנו". ברוכיאן/קובי אליהו

על הפגרה הארוכה בשל דחיית משחק הליגה הבא מול קרית שמונה אמר ברוכיאן: "יהיה מומנטום חיובי בכל מקרה. נמשיך לעשות אימונים טובים ונמשיך להתכונן לכל משחק שיבוא. יש כאן צוות מקצועי מצוין שיכין אותנו לכל משחק לגופו, בצורה הכי טובה שיכולה להיות. זה נכון שהיינו רוצים משחק כבר בשבת הקרובה, אני אישית גם אוהב שיש רצף ולא אוהב הפסקות, אבל נאחל בהצלחה לקרית שמונה שיעשו משחק טוב בליגה האירופית ואנחנו נחכה להם במפגש ביננו".

על הקהל הרב שהגיע למשחק הוסיף ברוכיאן: "זה באמת מזכיר את הכמויות שהגיעו לטדי במשחקים הגדולים. אני גם אמרתי לשחקנים כאן, שזה הפתיע אותי שהמון קהל הגיע, למרו שמדובר במשחק נגד מכבי תל אביב. אני מאמין שעם הנקודות שלקחנו יגיע קהל גם למשחקים פחות גדולים ואני חושב שהאוהדים נתנו תצוגה מדהימה ונרצה להחזיר להם בכל משחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully