וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת: "ביקשתי שתסתכלו למכבי בעיניים וזה קרה"

2.10.2012 / 7:00

בבאר שבע חגגו את הניצחון על הצהובים, הבעלים שוחחה עם השחקנים, שעקצו: "ניצחנו את המיליונרים בלי קהת וסבע"

צילום ועריכה: קובי אליהו

"אלישע למד היטב איך מכבי תל אביב משחקת, ולא מיהר לפתוח את המשחק. הוא ידע שיוכל לעקוץ בהתקפות בודדות ושנוכל לנצח אם נעמוד טוב בהגנה ולא נחשוש להניע את הכדור באמצע. עשינו את זה לאט, וככל שהזמן חלף מכבי הייתה פחות סבלנית ועקצנו פעם אחר פעם. זה היה ניצחון של מאמן וגם של שחקנים ממושמעים". כך אמר שחקן בהפועל באר שבע בעקבות הניצחון אמש (שני) 1:3 על מכבי תל אביב.

לאחר הניצחון, רגע לפני שעזבו השחקנים את חדר ההלבשה, נכנסה אליו אלונה ברקת. רק השבוע ערכה הבעלים אסיפה, בה ביקשה מהשחקנים לשחק עבור הקהל. "ביקשתי מכם השבוע להסתכל לשחקנים של מכבי תל אביב בעיניים. מה שאמרתי קרה, אני מאוד שמחה. תודה". אלישע לוי נכנס לחדר ההלבשה וחיבק את השחקנים.

הפרס של ברקת: ספא קבוצתי

עוד לפני המשחק דיברו במועדון על לחץ לא בריא, שעלול לפגוע בשחקנים במקרה של הפסד. החזרה של סיראז' נאסר והיכולת של אבירם ברוכיאן (בישל את השער הראשון, היה מעורב בשני ובשלישי) הפתיעו אפילו את ראשי המועדון.

"ברוכיאן הגיע רק לפני שבועיים והראה מה הוא מסוגל", אמר אתמול לוי על הקשר ששב מפולין. ברוכיאן אגב, ביקש להתחלף סמוך לסיום המשחק, אבל לוי החליט להוציא את תומר סויסה, כדי לא לפגוע בתכנית המשחק.

בבאר שבע היה מי שביקר את הבקשה של מכבי תל אביב, שלא לאפשר לדיא סבע ורועי קהת לשחק נגדה. "עם כל המיליונים שהם שופכים שם, ראיתם אתמול קבוצה שלא מתבטלת מולם. זאת הייתה הבעיה? שני ילדים שעלו לא מזמן מהנוער? גם בלעדיהם ניצחנו. אנחנו קבוצה מאוזנת מאוד, הרמה של שחקני הספסל וההרכב כמעט זהה. זה היתרון שלנו".

לגבי נאסר, במועדון סיפרו כי מאז שחתם על חוזה לשלוש שנים בקבוצה, הקשר מפגין יכולת גבוהה באימונים. עד אז כזכור, נוצר נתק עם ההנהלה ובהתאם לחוזה הוחלט לקחת את רכבו ובמקביל לא לאפשר לו להתאמן. "היום כולם יודעים כמה ההחלטה של ברקת ואסי רחמים הייתה נכונה", אמרו במועדון אמש.

בעקבות הניצחון, הודיע אמש מנהל הקבוצה לשחקנים כי ברקת החליטה להעניק להם יום ספא באתר "נווה מדבר", הממוקם דרומית לעיר. הקבוצה תערוך היום אימון שחרור (15:30) ורמת האימון לא תעלה. הסיבה: המשחק הקרוב מול עירוני קרית שמונה נדחה ל-29 באוקטובר, בעקבות משחקה של האלופה במסגרת הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully