וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר לשחקנים: "לא מובן מאליו שאתם זוכים לשקט"

2.10.2012 / 10:54

נשיא מכבי חיפה אסף את שחקניו: "למרות התוצאות אני מאמין בכם, תמשיכו להיות ביחד". ראובן עטר סגר את האימון לתקשורת

one

הלחץ משפיע על המאמן? מסיבת העיתונאים השבועית של הקבוצה בוטלה

לחץ במכבי חיפה? מאמן הקבוצה ראובן עטר החליט לסגור את אימון הקבוצה מחר (רביעי) לתקשורת וזאת על אף שהכריז לאחרונה כי יערך באופן מסורתי מסיבת עיתונאים שבועית בימי רביעי. כזכור, התיקו נגד הפועל עכו בשבת (0:0) יצר לראשונה מפתיחת העונה ביקורת כלפי המאמן לאחר שעד אז בחרו במועדון שלא לבקרו וטענו כי היכולת הקבוצתית טובה והניצחונות הם עניין של זמן. יחד עם זאת, במועדון ממשיכים לגבות את המאמן. הקבוצה תארח בשבת את הפועל רמת גן במשחק שעשוי להיות משמעותי מאוד לגבי המאמן.

הנשיא יעקב שחר הגיע לאימון הבוקר של הקבוצה ואמר לשחקנים: "למרות המצב בליגה, אני מאמין בכם ובצוות המקצועי. אני רואה את האחדות שלכם בחדר ההלבשה ועל כר הדשא. עליכם להמשיך להיות ביחד ולשחק ביחד. על אף התוצאות אתם זוכים לשקט ממני ומהקהל וזה אינו דבר מובן מאילו. אני מאמין בכל אחד מכם. בוותיקים, בצעירים ובמצטרפים החדשים. אני מקווה שכבר בשבת נתחיל בסדרת הניצחונות".

בתוך כך, שחקני הסגל הרחב טוענים כי מאז פתיחת העונה השתנו הנהלים לגביהם, ורשימת הסגל אינה מפורסמת בלוח המועדון במועדון, כפי שהיה נהוג בעבר. "פעם ידענו אילו שחקנים נמצאים בסגל באמצעות הרשימה על הלוח, היום אתה צריך להמתין לשיחה או SMS מקייסי", אמר אחד מהם, "זה לא נעים בכלל ומשאיר אותך במתח עד הרגע האחרון. יש כאן שחקנים שסיפרו שחשבו שהם בתוכנית להרכב וברגע האחרון גילו שהם אפילו לא בסגל".

בתוך כך, דינו אנדלובו זומן למשחקי האימון של נבחרת דרום אפריקה מול פולין וקניה, שייערכו ב-12 ו-16 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully