וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: האוהדים לא רוצים לארח במושבה

2.10.2012 / 10:05

הקבוצה תגיע לערעור בבית הדין, בעקבות הרדיוס שהוטל עליה מול הפועל תל אביב. המשטרה דורשת להקצות לאדומים יציע

one

בית"ר ירושלים אמנם יצאה לפגרה של שלושה שבועות, עד למשחק הבא נגד בני יהודה, אך במועדון דרוכים לקראת ההופעה מחר (רביעי) בבית הדין בנוגע לעונש הרדיוס שהוטל על הקבוצה במשחק הבית הבא נגד הפועל תל אביב. במועדון אמרו: "זה המצב שאבי לוזון עצמו דיבר עליו ולפיו קבוצה לא תיענש על פי אוהד או שניים ובמיוחד אם הם נתפסו. במקרה הזה זורק האבוקה נגד אשדוד נתפס במקום וההגיון הברור הוא שזה נטו עניין של המשטרה ולא של המועדון, שבטח לא צריך להיענש בגללו. נקווה שהדיינים יפעילו שיקול דעת אחרת, אין סוף לנזקים שיכולים לגרום אוהדים בודדים גם בעתיד".

במידה והדיינים לא יקבלו את הערעור, תיאלץ בית"ר לארח את הפועל תל אביב במשחק רדיוס. האופציות הכי ריאלית מבחינת בית"ר היא איצטדיון המושבה, אך הבעיה היא שביציעים אין הפרדה, לכן המשטרה דורשת כי בית"ר תעניק להפועל ת"א יציע שלם עם תכולה של 5,500 מקומות, כאשר ביציע המקביל יישבו אוהדי בית"ר. בהתחשב בכך שלבית"ר ישנם 3,000 בעלי מנויים והזמנות, יוותרו למועדון כ-2,500 כרטיסים עבור האוהדים מהבירה.

מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן. קובי אליהו
מקווה שהערעור יתקבל. אלי כהן/קובי אליהו

בימים האחרונים החלו האוהדים להביע את זעמם בנושא. כבר לאחר המשחק נגד הפועל רמת גן התכנסו אוהדים והחליטו להילחם בהחלטה לשחק במושבה אם וכאשר זו תתקבל. בבית"ר הבהירו כי עדיין לא נתקבלה החלטה סופית וכי האופציה של איצטדיון רמת גן עדיין קיימת.

אחד האוהדים הבכירים אמר: "שנשחק בווסרמיל או קרית אליעזר, לא משנה איפה, אסור לתת להפועל תל אביב חצי איצטדיון שתחגוג עלינו. הכבוד של האוהדים חשוב יותר מהדברים האלה, לא צריך להשפיל אותנו יותר ממה שאנחנו עוברים כל שבוע. כבר עברנו את זה פעם אחת עם היציע הצפוני באליפות של הפועל בטדי".

שחקני הקבוצה יחזרו היום (שלישי) לאימונים כאשר במהלך השבועיים הקרובים הם יערכו כשלושה משחקי אימון. המאמן אלי כהן מעוניין לחבר את הקבוצה במהלך משחקים אלה ובעיקר להכניס לכושר שחקנים כמו חן עזריאל ודומיניק גלאבינה, שלא עשו הכנה מלאה לעונה.

כהן צפוי לערוך שיחות אישיות עם מספר שחקנים על מנת להוריד את הלחץ ולהחזיר את הביטחון שאיבדו בשבועיים האחרונים. מי שצפוי לחזור להרכב לאחר הפגרה הוא דריו פרננדס, שסיים לרצות עונש הרחקה של ארבעה משחקים בעקבות העימות עם השופט במשחק פתיחת העונה נגד קרית שמונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דריו פרננדס שחקן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
אמור לחזור להרכב לאחר הפגרה. דריו פרננדס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully