וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "כולם מיואשים ובתחושה של סרט מלחמה"

30.9.2012 / 9:07

בבירה לא מצליחים להתאושש מעוד פתיחת עונה חלשה: "נראינו רע וזה מפחיד". אלי כהן: "הפגרה באה בזמן, נשלים פערים"

one

אכזבה גדולה מאוד הייתה אמש (שבת) בבית"ר ירושלים בסיום משחק התיקו 2:2 נגד הפועל רמת גן. גם שחקני בית"ר יודעים היטב, שמבחינת יחסי הכוחות לא הגיע להם לנצח את המשחק, אך אסור היה להם לספוג שוויון בדקות הסיום. אחד השחקנים אמר: "במשחקים הקודמים היינו טובים יותר מהיריבות והפסדנו. אתמול הפועל רמת גן הייתה הרבה יותר טובה, אבל היינו חייבים לשמור על היתרון, לפחות בפעם השנייה. במקום לעמוד נכון, שחקנים השתוללו על המגרש וקיבלנו גול מכלום. אם נמשיך לקבל בכל שבוע גולים כאלה, לא נביא נקודות".

המאמן אלי כהן הוסיף: "אין לי הסבר למה שקרה אחרי הגול שלנו. ההוראה הייתה להמשיך וללחוץ ובמקום זה נתנו להם להשתלט על המשחק וככה אנחנו לא יכולים לנצח. הרבה שחקנים לא עשו הכנה כמו שצריך ועכשיו יש לנו שלושה שבועות של פגרה, אותם ננצל כדי להשלים פערים. נקיים משחקי אימון ונכניס שחקנים לכושר שהם צריכים להיות בו. אנשים יכולים לגחך, אך יש לנו חומר שחקנים טוב, שמסוגל להוציא את הקבוצה מהמצב הזה ולהחזיר את בית"ר למקומה הטבעי".

בסיום המשחק היה שקט מאוד בחדר ההלבשה, כאשר השחקנים כולם עצבניים ומסכימים כי כמו שהקבוצה נראית, לא יהיה קל לצאת מהמצב הזה: "נראינו רע וזה הכי מפחיד. משבוע לשבוע אנשים מפנימים שהמצב לא פשוט ורק דרך מלחמה ניתן לצאת ממנו, אבל הלחץ גם עושה את שלו. כרגע כולם מיואשים ובתחושה של עוד סרט מלחמה ומאבקי ירידה, אבל יש עוד הרבה משחקים ונעשה הכל כדי להפוך את זה. יש לנו עכשיו פגרה ואחרי זה בני יהודה והפועל תל אביב. אם לא ניצחנו את עכו והפועל רמת גן, נצטרך להביא כוחות ויכולות אחרים לגמרי כדי לנצח את המשחקים האלה".

ערעורה של בית"ר בנוגע לעונש הרדיוס שספגה, יתקיים ביום רביעי הקרוב. בבית"ר מקווים כי העובדה שזורק האבוקה נתפס ונעצר תסייע להם, אך מנגד כבר מתכוננים לאפשרות שהמשחק נגד הפועל תל אביב יתקיים במושבה. הבעיה הגדולה של בית"ר עם המושבה היא, שמשטרת פתח תקוה דורשת לתת יציע אחד לכל קבוצה, היות ואין הפרדה בתוך היציעים ובשל רגישות המשחק לא יאפשרו הפרדה אנושית של מאבטחים בין הצדדים. במצב כזה, לבית"ר ישנם קרוב ל-3,000 מנויים והזמנות, מה שישאיר לה כ-2,500 כרטיסים בלבד לאוהדיה.

רק 2:2 לבית"ר ירושלים מול הפועל רמת גן

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully