וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "לא כועס על השחקנים, הם נתנו הכל"

1.10.2012 / 22:58

מאמן מכבי ת"א לא תקף את שחקניו לאחר ההפסד אך אמר: "קשה לנצח כשלא כובשים". לוי: "זה הגיע בדיוק בזמן הנכון"

צילום ועריכה: קובי אליהו
אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מחכה לסוף העונה. גרסיה/קובי אליהו

ספק אם מישהו במכבי תל אביב חשב שדווקא המשחק מול הפועל באר שבע יהיה זה שיביא לקבוצה את ההפסד הראשון העונה, אבל לצערם של הצהובים, זה בדיוק מה שקרה הערב (שני). הקבוצה של אלישע לוי לא התרשמה מהמאזן המושלם של האורחים, והשיגה את ניצחונה הראשון העונה עם 1:3 נהדר באיצטדיון וסרמיל.

מאמן מכבי תל אביב, אוסקר גרסיה אמר לאחר המשחק: "הפסדנו את המשחק הזה כי החמצנו הרבה מדי במחצית הראשונה, ובמצבים הנייחים לא עמדנו טוב". גרסיה סירב התרגש יתר על המידה מההפסד ואמר: " בסוף העונה נראה איפה אנחנו. עכשיו זה מוקדם מדי לשפוט, ואני לא כועס על שחקניי. הם נלחמו ונתנו מאה אחוזים. כשלא מבקיעים, קשה לנצח". המאמן גם התייחס לאוהדים ואמר: "אני רוצה להגיד תודה לאוהדים שהגיעו לכאן לתמוך בנו. זה חשוב לנו מאוד לראות כמה אנשים הגיעו, לי זה תענוג".

"אני לא יודע אם זה המשחק הכי חלש שלנו", אמר גל אלברמן. "הגענו להרבה מצבים והיינו חסרי ריכוז וחסרי מזל, שילמנו על זה ביוקר אבל אנחנו לא מחפשים תירוצים. היה לנו יום פחות טוב, וזה הכדורגל". על השערים שספגה הקבוצה ממצבים נייחים: "אנחנו בדרך כלל מאוד מקפידים על מצבים נייחים, הערב היינו חסרי ריכוז בנושא הזה ושילמנו על זה. ננסה לתקן לפעמים הבאות". על חוסר השקט ואיבודי הכדור הרבים בתחילת המשחק אמר הקשר: "לא חושב שזה נבע מלחץ. נכון שהיה רצון להבקיע שער מוקדם. אנחנו מנסים ללחוץ חזק בכל משחק מהרגע הראשון. לא היינו בלחץ, אולי קצת חסרי סבלנות".

אלברמן נשאל האם הדיבורים על אליפות בטוחה הפריעו להכנות הקבוצה והשיב: "לא חושב שיש מישהו עם ראש על הכתפיים שבאמת חושב שאפשר לדבר על אליפות אחרי מחזור רביעי. אליפות לוקחים בחודש מאי, לא עכשיו, כך שיש יש לנו בהחלט דרך ארוכה. הפסדים זה חלק מהמשחק וידענו שזה יגיע במוקדם או במאוחר, צריך לדעת להתמודד גם עם זה". על המשחק נגד אשדוד בשבת: "זה יהיה משחק שונה לגמרי, משחק קשה מול קבוצה מאוד טובה. נתקן את הטעויות מהיום וננסה לשחזר את הדברים הטובים שעשינו קודם".

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
הקבוצה מתחילה להתחבר. לוי/קובי אליהו

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי חגג את הניצחון ואמר: "זה הגיע ברגע הנכון, היינו מאוד צריכים את הניצחון הזה. עבדנו מאוד קשה כל הזמן. אני הכי שמח שעשינו את זה בדרך טובה. שיחקנו מול מכבי שהיא מאוד מאומנת ולא נתנו להם להגיע להזדמנויות".

על הטעות הקשה של אוסטין אג'ידה שהובילה לשער של הצהובים אמר המאמן: "השער שספגנו הוא חלק מהעניין, שחקנים עושים טעוית ואוסטין עוד יביא לנו נקודות. אהבתי את החוסן שלנו ולא נבהלנו. גם אם הלכנו טיפה אחורה, לא נתנו למכבי להתקיף. השחקנים שלנו עשו עבודה נהדרת. עזבו אותנו הרבה שחקנים והגיעו חדשים. ברוכיאן הגיע רק לפני שבועיים והיום הראה מה הוא מסוגל. לקבוצת כדורגל מאמונת לוקח זמן להתחבר. היום הקבוצה עבדה כמו שצריך מההתחלה ועד הסוף".

סיראז' נאסר, שפתח את העונה באיחור אחרי מו"מ מתיש עם הקבוצה, כבש הערב את השער הראשון במשחק ואמר בסיום: "חיכיתי הרבה זמן לרגע הזה. סופסוף חזרתי למגרש. זה השער הראשון שלי העונה ואני מאושר. היה משחק גדול שלנו, שיחקנו בטירוף. לא נפלנו מהם מההתחלה עד הסוף. מגיע כל הכבוד לכולם".

נאסר הוסיף: "לא עשינו להם חשבון, לא צריך לתת כבוד על המגרש. הם בסך הכל קבוצה בליגת העל בדיוק כמונו. ידענו שהכדורגל לבד לא ינצח כי הם משחקים כדורגל יותר טוב מאיתנו, אבל המלחמה והטירוף הביאו את הניצחון. אני מאוכזב שפספסתי כמה משחקים בתחילת העונה, אבל הייתי קונה מההתחלה לחזור בצורה כזו, לניצחון כזה גדול".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים ניצחון. קובי אליהו
כל הסיבות לשמוח. באר שבע חוגגת ניצחון ראשון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully