וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולין: ויסלה ומליקסון הפסידו, המאמן התפטר

הקשר הישראלי שיחק 90 דקות ב-2:0 מול פיאסט גליביצה, פרובירז' לקח אחריות אחרי שלושה הפסדים בשישה משחקים

פתיחת העונה הנוראית של ויסלה קרקוב ומאור מליקסון נמשכה הערב (שני), עם הפסד 2:0 לפיאסט גליביצה. ההפסד גרם לזעזוע במערכת, כאשר מיד בתום המשחק הודיע מאמן ויסלה מיכאל פרובירז' כי הוא מתפטר. הקשר הישראלי פתח בהרכב בפעם החמישית העונה והשלים 90 דקות, אבל קבוצתו נכנעה לעולה החדשה, שמצידה המשיכה את הפתיחה הנהדרת שלה ודילגה אל המקום השלישי בתום שישה מחזורים.

ויסלה רשמה הפסד ליגה שלישי העונה, לאחר ששערים של תומאש פודגורסקי (44) ו-וויצ'ך קדזיורה (72) הכניעו אותה. מליקסון פתח היטב והיה פעלתן במחצית הראשונה, בה כמעט בישל שני שערים. בהמשך הוא נחלש, כמו ויסלה כולה ורק בדקה ה-83 איים על השער מ-25 מטרים, כדור שלא היה רחוק מלחדור לרשת. במחזור הבא מצפה לויסלה משחק קשה מאוד בבירה מול לגיה ורשה.

בתום ההפסד, המאמן מיכאל פרובירז' לקח אחריות והודיע שהוא עוזבב את תפקידו: "יש רגעים בחיים בהם צריך שיהיה אופי ואומץ ולא היה לנו היום. תודה לנשיא על האמון. במצב שנוצר, אני בוחר להתפטר. ויסלה הוא מועדון גדול והעבודה כאן הייתה מהנה מאוד".

בן שהר לא שותף ב-2:2 של הרטה ברלין בחוץ מול דואיסבורג. החלוץ הישראלי ישב 90 דקות על הספסל וראה את חבריו משווים לקראת הסיום, אך מאבדים שתי נקודות מול נועלת הטבלה, שזכתה בסך הכל בנקודה השנייה שלה העונה, לאחר שמונה מחזורים.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully