וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה מאסטר: ניסני סיים את השנה במקום התשיעי

הישראלי סיים שלוש שנים בקבוצת מוקה מוטור ספורט הגרמנית, שמעוניינת להחתימו מחדש. ניסני: "מצפה לאתגרים הבאים"

נהג הפורמולה הישראלי, רוי ניסני, סיים בערב החג את עונת המירוצים של ADAC פורמולה מאסטר כשהוא מדורג תשיעי בסיכום הכללי. בכך מסיים ניסני תקופה של שלוש שנים בהן הוא מתחרה בשורות הקבוצה הגרמנית, מוקה מוטור ספורט, במהלכן התחרה במירוצי פורמולה ב.מ.וו ג'וניור Dltec ובמירוצי ADAC פורמולה מאסטר. הקבוצה הגרמנית מעוניינת להמשיך ולהחתים את ניסני לשנתיים נוספות, בהן יעבור להתחרות בקטגוריה בכירה יותר. נושא החתימה יילך ויתבהר בימים הקרובים, אחרי שיבשילו המגעים בין נציגי הקבוצה לקבוצת הניהול של ניסני.

בערב חג הסוכות ניסני סיים שמיני במירוץ האחרון של עונת 2012 במסגרת סבב הפורמולה מאסטר, שנערך בהוקנאהיים רינג בגרמניה. קדמו למרוץ הזה שני מירוצים נוספים בהם ניסני סיים במקומות ה-10 וה-9. הוא סיים את העונה עם 98 נקודות שדירגו אותו במקום התשיעי בדירוג הנהגים.

ב-15 מתוך 23 המרוצים שנערכו העונה, ניסני דורג בעשירייה הראשונה, כאשר במרוץ שנערך ברד בול רינג באוסטריה הוא סיים ראשון. בסך הכל, ניסני בן ה-18 מסכם את תקופת הג'וניור שלו עם מאזן חיובי מאוד, עם שמונה הופעות על הפודיום, מתוכם שלוש פעמים במקום הראשון. "אני מסיים תקופה יפה של שלוש שנים עם המהנדס פרנק לוקה, בהן למדתי הרבה, אני מודה לו על ההשקעה ואני כבר מצפה לאתגרים הבאים", אמר ניסני.

ספורט מוטורי בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • רוי ניסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully