וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בצרפת: המדליסטים האולימפיים מכרו משחקים?

האחים קראבטיץ', שזכו יחד עם הנבחרת במדליית הזהב בכדוריד, נחשדים שלקחו חלק במכירת משחקים בליגה הצרפתית

בסך הכל חודשיים עברו מאז חגגה צרפת את הזכייה השנייה ברציפות במדליית הזהב בכדוריד באולימפיאדה, ונראה שההתרגשות שאחזה בצרפתים מאז פינתה עתה את דרכה בעקבות פרשה שמסעירה את עולם הספורט במדינה בימים אלה. שניים משחקני הנבחרת הצרפתית חשודים בכך שלקחו חלק בהטיית משחקים בליגה הצרפתית, ואתמול (ראשון) הם נעצרו במבצע משטרתי מקיף, שכלל את מעצרם של 17 אנשים נוספים, תשעה מהם שחקנים.

מדובר באחים לוקה וניקולה קראבטיץ' המשחקים במונפלייה, ועל פי טענות המשטרה ישנו חשד גבוה מאוד למעורבותם בפרשה. "זוגתו של לוקה קרבאטיץ' הודתה שהיא הימרה על משחק בעזרת כסף שניתן לה על ידי מר קראבטיץ', בזמן שהוא היה במעצר", אמר ברייס רובין, התובע.

על פי החשד, סכום אדיר של 87,880 יורו התקבל על המשחק בין הקבוצה במשחקה מול ססון-סבין בחודש מאי האחרון, סכום הגדול פי 40 מההימור המקובל על משחק שכזה. מרבית ההימור נתקבל באותו היום, וניתן על כך שיריבתה של מונפלייה תוביל במחצית. כל השחקנים המעורבים בפרשה יובאו מחר בפני שופט, ובמידה ויורשעו, הם עלולים לקבל עונשי מאסר של עד 5 שנים בכלא וקנס של 75 אלף יורו.

"הם יודו שהם הימרו על המשחקים", אמר עורך דינם של השחקנים, "אבל מכירת המשחקים חייבת להיות מוכחת. זה תפקיד התביעה להביא ראיות לכך, ואני אומר שהאנשים הללו טוענים בתוקף שהם לא מכרו את המשחק. אין פה שום מעשה פלילי".

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully