וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ: "פ.ס.ז קבוצה טובה יותר ממילאן"

חלוץ הרכש של הקבוצה הצרפתית, הסביר בראיון מדוע עזב את איטליה: "פריס תהפוך להיות אחת הקבוצות הטובות בעולם"

אחת העיסקאות הכי מעניינות בעונת המלפפונים האחרונה, היתה ללא ספק זו ששלחה את זלאטן איברהימוביץ' וטיאגו סילבה, ממילאן, לפ.ס.ז. המועדון הצרפתי שנרכש לפני שנה ע"י איילי הון מהמפרץ, ביצע מספר החתמות נוספות כמו אלו שהביאו למועדון את חאבייר פאסטורה מפאלרמו ואסקייל לאבצי מנאפולי.

בראיון שערך החלוץ השבדי הבוקר (שני) לתקשורת השבדית, הוא שיחרר כמה הצהרות מעניינות: "אני חושב שפ.ס.ז כעת אחרי התחזקותה היא קבוצה טובה יותר ממילאן. זו אחת הסיבות שהחלטתי לעבור למועדון הזה". זלאטן הסביר: "פ.ס.ז התחזקה במספר שחקנים מצויינים ובמקביל מילאן נחלשה מאוד. כעת, אין לי ספק מי הקבוצה הטובה יותר". על השאיפות של קבוצתו החדשה הוא אמר: "אני מאמין שפ.ס.ז תהיה תהפוך בשנים הקרובות לאחד המועדונים הטובים באירופה בעולם, אבל כדי לממש את החלום הזה צריך לנצח".

אחרי פתיחה חלשה לליגה, קבוצתו החדשה של איברהימוביץ, ממוקמת במקום השני, 3 נקודות מאחורי המובילה מארסיי. החלוץ השבדי לא נזקק לזמן התאקלמות ויש לו כבר שבעה שערים בשבעה מחזורי ליגה. ומה עושה מילאן בלעדיו? לא הרבה. אחרי שישה מחזורי ליגה "הרוסונרי" ממוקמים רק במקום ה-11 עם 7 נקודות בלבד.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

זלאטן: הליגה הצרפתית חשובה יותר מליגת האלופות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully