וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 0:1 לאתלטיקו מדריד נגד אספניול

החבורה של סימאונה לא עוצרת ומדורגת במקום השני, שתי נקודות בלבד מתחת לברצלונה. גרסיה כבש. ויאדוליד-ראיו 1:6

מלבד ההתמודדות בין ריאל מדריד לדפורטיבו לה קורוניה, נערכו הערב (ראשון) ארבעה משחקים נוספים במסגרת המחזור השישי בספרד. המחזור יינעל ביום שני בשעה 21:30, אז תארח חטאפה את מאיורקה של דודו אוואט ותומר חמד.

אספניול - אתלטיקו מדריד 1:0

הקולצ'ונרוס לא עוצרים. הקבוצה המעולה של דייגו סימאונה רשמה ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות והיא במקום השני בטבלה, שתי נקודות בלבד פחות מברצלונה לה מאזן מושלם. ראול גרסיה ניצל הערב בישול של חואנפראן כדי לכבוש את השער היחיד במשחק בדקה ה-30 וזה הספיק בשביל שלוש נקודות. אספניול האומללה במקום האחרון בטבלה, עם נקודה אחת בלבד.

ריאל ויאדוליד - ראיו וייקאנו 1:6

ניצחון מרשים לעולה החדשה באסטדיו מוניסיפל חוסה סורייה, כזה שקטע לה רצף של שלושה הפסדים. אלחנדרו דומינגס דווקא העלה את ראיו ליתרון בדקה ה-5, אבל אז התחילו ההצגות של אוסקר גונסאלס ומאנוצ'ו המארחים. הקשר ההתקפי שגדל במועדון וחזר לפני שנתיים אחרי שתי עונות באולימפיאקוס היוונית, כבש פעמיים (21 ו-56) ובישל שני שערים נוספים, החלוץ האנגולי הבקיע צמד משלו (13 ו-85) ובישל בעצמו פעמיים, והסגולים-לבנים השיגו ניצחון נפלא מבחינתם. אלברטו בואנו (10) ואנטוניו רוקבינה (37) השלימו את החגיגה.

גרנאדה - סלטה ויגו 1:2

מזל טוב לקבוצה מדרום ספרד, שהשיגה ניצחון בכורה העונה. גילרמה סיקיירה הברזילאי-איטלקי כבש ראשון בפנדל (11) וכעבור שש דקות בישל לגבריאל טורז'ה את השני. יאגו אספס צימק בדקה ה-20, אבל למעשה חתם את התוצאה.

אוסאסונה - לבנטה 0:4

גם הקבוצה מפמפלונה עם ניצחון ראשון העונה, והיא הוציאה את כל העצבים של הפתעת העונה שעברה. אמיליאנו ארמנטרוס כבש ראשון בדקה ה-55, ובהמשך רולאן לאמה (82), טימור (89 בפנדל) ונינו (90) השלימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully