וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע-מכבי ת"א: אוסקר גרסיה חוזר לווסרמיל

המאמן ביקר עם ברצלונה לפני 17 שנה (ב', 20:50, ערוץ 1). ארנשו עשוי להיכלל בהרכב, אלישע לוי: "הם לא בלתי מנוצחים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

* גביש ומרקוביץ', שימו לב: אלירן עטר ורוברטו קולאוטי כבשו חמישה שערים בשני המשחקים האחרונים נגד הקבוצה שלכם. מישהו אמר שמירה אישית?

* האדומים "חגגו" החודש עשור (!) בדיוק מאז הניצחון הביתי האחרון על מכבי תל אביב. כן, זה קרה בספטמבר 2002, עם 0:1 קטן, תוצאה שאלישע לוי יקנה גם מחר.

* הקבוצה של אלונה ברקת הפסידה בכל שלושת המשחקים האחרונים הביתיים שלה לצהובים-כחולים, ועוד ספגה שמונה שערים.

מפתחות והכנות:

הפועל באר שבע:

אלישע לוי ערך השבוע שינויים רבים בהרכב. ההתלבטות של המאמן הייתה גדולה מכמה סיבות: הפציעה של ניקולס פלצ'וק יצרה חור גדול בצד שמאל והעובדה שדיא סבע ורועי קהת לא ישחקו נגד קבוצתם לשעבר, כפי שנהוג במסגרת הסכמים דומים בין קבוצות אחרות, רק הקשתה עליו לבחור את ה-11 שלו.

התלבטות לא פשוטה נוספת הייתה קשורה לאבירם ברוכיאן. הקשר עדיין לא חזר לכושר משחק מלא, אבל במועדון רוצים להאמין שהברקה אחת שלו תשנה את המשחק. על פי התרגול, סיראז' נאסר שרק לאחרונה חתם על חוזה לשלוש עונות לאחר שלא הורשה להתאמן עם שאר השחקנים תקופה ארוכה, יפתח בהרכב. במועדון פיתחו ציפיות גבוהות מנאסר, במיוחד לנוכח הסאגה המתמשכת, שבסיומה דרש חוזה של שחקן בכיר בקבוצה.

במהלך האימון עבר וויליאם נג'ובו להרכב השני וברוכיאן תורגל בראשון. נג'ובו יידרש לעשות לא מעט עבודת הגנה אם ישחק ויצטרך לגבות את וויליאם סוארס, שיהיה אחראי על הנעת הכדור והמעברים בין ההגנה להתקפה. היום תירגל המאמן גם את פטריק אוסיאקו בהרכב הראשון. בחוד ימשיכו לשחק תומר סויסה ודובב גבאי, אם כי לקראת סיום האימון תורגל עידו אקסברד במקום האחרון. שינוי נוסף שהמאמן מתכנן הוא אביתר אילוז, שאמור לפתוח במקום קלמי סבן.

באסיפה שכינס היום אמר אלישע לוי לשחקנים: "צריך להיזהר ממכבי תל אביב. היא קבוצה איכותית, אבל לא בלתי מנוצחת. צריך לשים לב למגנים שלהם כשהם תוקפים ולהיות ערניים במצבים הנייחים".

מכבי תל אביב:

מכבי תל אביב ערכה הבוקר את האימון הטקטי המסכם לקראת המשחק, כאשר עומר ורד, שטרם החלים מפציעה, ברצועת הברך נעדר. כמו כן, רחמים צ'קול ואלי זיזוב הסתפקו באימון קל בצידי המגרש. המאמן אוסקר גרסיה כהרגלו לא תירגל הרכב והשחקנים עבדו בעיקר על עמידה במצבים נייחים בהגנה ובהתקפה וכן תרגלו פעמים רבות תרגילי התקפה דרך המגנים.

אחרי הניצחון הגדול 0:4 על קרית שמונה בשבוע שעבר, לא נראה שגרסיה יערוך שינויים רבים, אם בכלל, בהרכב. שרן ייני וסטיב גורי נאבקים על עמדת המגן הימני, כאשר נראה שלייני יש עדיפות קלה. גל אלברמן ומהראן ראדי צפויים להמשיך בקישור האחורי, כאשר גרסיה עשוי להפתיע ולהרכיב את חלוץ הרכש רוברט ארנשו בחלק הקדמי לצידם של רוברטו קולאוטי ואלירן עטר. במקרה כזה, יאבד רפי דהן את מקומו בהרכב. גונסאלו גרסיה יפתח כרגיל בצד שמאל של הקישור.

גרסיה, שכבר ביקר בווסרמיל כשחקן פעיל במדי ברצלונה שפגשה בגביע אופ"א את הפועל באר שבע, אמר היום לאתר הרשמי: "17 שנים אחרי ששיחקתי עם ברצלונה מול באר שבע, בביקור הראשון שלי בישראל, אני חוזר לאצטדיון עם הרגשה טובה. אני בטוח שהפעם צפויה לנו חוויה אחרת לחלוטין. אנחנו יודעים כמה קשה יהיה המשחק נגד קבוצה שיש לה סגל טוב ומאמן מצוין. נצטרך להתמקד רק במשחק הזה ולא בשום דבר אחר".

במכבי תל אביב מצפים לתמיכה רבה מצד האוהדים הצהובים במשחק, כאשר על פי קצב מכירת הכרטיסים המוגבר אתמול והיום נראה כי לא פחות מ-4,000 אוהדים צפויים להגיע לבירת הנגב, מה שהוביל לפתיחת יציע נוסף עבורם, לאחר שהם רכשו את כל הכרטיסים שהוקצו להם תחילה. גם ההסעות המסובסדות שהקבוצה תוציא למשחק מלאות לחלוטין.

יעמדו למבחן:

הפועל באר שבע: סיראז' נאסר

אחרי המשחק נגד מכבי תל אביב, את הסאגה הכי ארוכה העונה בליגת העל יהיה אפשר לנתח בשני כיוונים שונים: אם רמת הציפיות מנאסר תואמת את ההד התקשורתי סביבו, הוא צריך להיות השחקן הבולט בקבוצה בהיעדרו של ניקולס פלצ'וק. אם זה לא יקרה, נאסר יפסיד פעמיים. את חולצת ההרכב ואת ההזדמנות לצאת לאירופה עד תום העונה, בטח תמורת הסכומים שידרשו עליו בהפועל באר שבע. בסופו של דבר, צריך לזכור, המבחן הכי חשוב שלו העונה הוא לא מי ניצח במאבק על החוזה, אלא מה הוא באמת שווה על המגרש. לא הרבה יודעים, אבל עד לאחרונה הקשר סבל מניכור ושחקנים בקבוצה הציעו לערוך לו מגבית בגלל השכר הנמוך שהרוויח במועדון. האם החוזה החדש יסדר גם את הראש וגם את היכולת? תשובות בקרוב.

מכבי תל אביב: מהראן ראדי

גבות רמות הורמו כאשר הובא מהראן ראדי לקרית שלום. כעת, אחרי ארבעה מחזורים בהם הצטיין והשתלב נהדר, אף אחד כבר לא מתפלא על הרכישה, והקשר הפך לאחד הבאנקרים בהרכב של גרסיה. ראדי הוא אחד הנשקים החשובים של מכבי בפריצת מערכי ההתגוננות של היריב בשל היכולות המגוונות שלו למצוא חלוץ במסירה ארוכה ומצד שני גם לאיים מרחוק על השער. אחרי שהצטיין נגד קרית שמונה ואף חגג שער בכורה בקבוצה, יצטרך כעת ראדי להמשיך ביכולת הטובה גם במשחק הלא פשוט בווסרמיל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הרכבים משוערים:

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, עודד גביש, בויאן מרקוביץ', אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, פטריק אוסיאקו, וויליאם נג'ובו (אבירם ברוכיאן), סיראז' נאסר, תומר סויסה, דובב גבאי (עידו אקסברד).

מכבי תל אביב: וינסנט אניימה, שרן ייני (סטיב גורי), קרלוס גרסיה, איתן טיבי, יואב זיו, גל אלברמן, רפי דהן (רוברט ארנשו), מהראן ראדי, גונסאלו גרסיה, רוברטו קולאוטי, אלירן עטר.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully