וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רישאר גאסקה זכה בתאילנד, חואן מונאקו במאלזיה

הצרפתי המדורג 12 בעולם גבר בקלות 2:6,1:6 על בן ארצו ז'יל סימון. הארגנטינאי (11) ניצח את ג'וליאן בנטו 5:7, 6:4, 3:6

נבחרת הדיוויס של ישראל הוגרלה מול צרפת המצוינת, עימה היא תתמודד במסגרת הבית העליון של גביע דייויס, ונראה כי יריביהם של הישראלים מצויים בכושר מצוין לאחרונה. היום (ראשון) התמודדו שניים מהם, רישאר גאסקה וז'יל סימון, בגמר אליפות תאילנד הפתוחה בה ניצח גאסקה ואילו במאלזיה, ג'וליאן בנטו הגיע עד הגמר והפסיד שם לחואן מונאקו הארגנטינאי.

גאסקה, המדורג 12 בעולם (ושני בטורניר), גבר די בקלות על חברו לנבחרת הדייויס הצרפתית, ז'יל סימון, 1:6,2:6, כבר לאחר שעה ושמונה דקות. בכך, שמר גאסקה על מאזן מושלם מול סימון, כאשר המאזן במפגשים בין השניים בסבבי ATP עמד עד כה על חמש ניצחונות של גאסקה. דווקא סימון, המדורג 17 בעולם ורביעי בטורניר וזכה בטורניר ב-2009, היה זה שפתח את ההתמודדות טוב יותר, כששבר כבר במשחקון הראשון, אך מאותו רגע המשחק היה כולו של גאסקה.

הוא סיים את המערכה הראשונה לאחר חצי שעה בדיוק, שבר את סימון בתחילת המערכה השנייה וטס ל-1:5. המשחקון האחרון הלך קצת קשה יותר, אך נוצח בסופו של דבר על ידי גאסקה, עבורו מדובר בזכייה שביעית בטורנירי ATP. בעקבות הזכייה, גאסקה ישלשל לכיסו כמעט 100 אלף דולרים, וכן יזכה ב-250 נקודות דירוג, מה שמקרב אותו לעשירייה הראשונה בדירוג העולמי.

בטורניר מאלזיה, זכה חואן מונאקו הארגנטינאי, בתום משחק מותח וצמוד בו גבר על ג'וליאן בנטו הצרפתי 5:7, 6:4, 3:6 אחרי שלוש שעות ודקה. בנטו (34), שגבר בחצי הגמר בצורה מוחצת ומפתיעה על דויד פרר, נכנע דווקא לארגנטינאי המדורג 11 בעולם, במפגש הראשון בין השניים. עבור מונאקו, שנעזר בשישה אייסים במשחק, מדובר בתואר שביעי בקריירה, ראשון שאינו על חימר, אלא על מגרש קשה ורביעי בעונה המצוינת שעוברת עליו. בנטו האומלל, נותר ללא אף תואר בקריירה שלו ורשם הפסד שביעי בגמרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully