וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופ היינקס: "השתמשתי בשפה לא נעימה במחצית"

בבאיירן לא היו מרוצים למרות הניצחון על ברמן: "שיחקנו לא מספיק טוב". קלופ אחרי ה-0:5 של דורטמונד: "משחק מושלם"

שתי הגדולות של הבונדסליגה השיגו שלוש נקודות אמש (שבת), אבל הדרך הייתה כל כך שונה. בעוד דורטמונד האלופה דורסת 0:5 את מנשנגלדבאך בתצוגה נהדרת, באיירן מינכן עבדה קשה עד ששני שערים בדקות הסיום נתנו לה 0:2 על ורדר ברמן. באיירן נותרת מושלמת לאחר שישה מחזורים.

המנהל הספורטיבי של באיירן מתיאס זאמר, היה מאוד לא מרוצה: "הדרך בה שיחקנו עד השער הראשון לא הייתה מספיק טובה, חייבים להגיד את זה. עשינו המון טעויות, לא היינו חדים מספיק. צריך להיזהר ולא להיות שחצנים, כדי שבסוף לא נצטער על כך. הפתיחה המושלמת לא אומרת כלום עבורי, צריך לשפוט גם את היכולת".

מאמן הבווארים יופ היינקס הוסיף: "שיחקנו לאט מדי במחצית הראשונה, השחקנים בחנו את הסבלנות שלי יותר מדי, אבל בסופו של דבר, זה היה מספיק כדי לנצח קבוצה חזקה כמו ברמן. הייתי צריך להשתמש בשפה לא נעימה במחצית".

בדורטמונד אומנם חגגו ניצחון גדול, אבל עדיין מרוחקים שבע נקודות מבאיירן. המאמן יורגן קלופ אמר: "השחקנים עשו עבודה נהדרת, זה היה ערב נפלא של כדורגל, אין מה להתלונן. הייתה לנו מחצית שנייה מצוינת וכבשנו שערים יפים מול יריבה טובה. היה לנו כיף, הכל היה מושלם במשחק הזה".

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully