וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרי: "שמח שסביב ההצהרות שלי יש גם תוצאות"

30.9.2012 / 10:05

מאמן עכו מרוצה מהתיקו נגד חיפה: "זו חזירות להגיד שיכולנו לנצח". שחקנים רקדו בסיום, גורם בתגובה: "התלהבו מדי"

one

כמה התלהבות הייתה בחדר ההלבשה של הפועל עכו אחרי ה-0:0 שהוציאה הקבוצה מול מכבי חיפה אתמול (שבת). השחקנים חגגו ורקדו בחדר ההלבשה, ושיחררו הרבה מאוד לחץ, כשהם רושמים משחק שלישי ברציפות ללא הפסד ושומרים על המקום הרביעי. למרות זאת, יש מי שחושב שהשמחה הזו הייתה מוגזמת: "שחקנים התלהבו וחגגו כאילו הם זכו באליפות. שיחקנו נגד מכבי חיפה, לא נגד ברצלונה. לא צריך להתלהב מזה יותר מדי".

מי שגרפו את מירב המחמאות אחרי התיקו היו השוער דודו גורש, שהפגין משחק מצוין והוכיח פעם נוספת עד כמה עכו מבוססת על הניסיון שלו בין הקורות. פרט אליו, גם שניר משען, שצורף לאחרונה מהפועל כפר סבא והוצב כמגן ימני במשחקים האחרונים, המשיך להוכיח כי הבחירה בו הייתה נכונה. מי שנאלצו גם השבוע להישאר מחוץ לסגל הם רועי לוי, דימקאו פידליס, לוהאב כיאל ושגיב כהן. מי שנראה מאוכזב מאוד בעת ירידתו מהמגרש היה החלוץ אוהד קדוסי, שהוחלף על ידי לאונרדו פאסוס, אבל בסיום המשחק התחבק עם שמעון הדרי.

בסיום המשחק ניגש יושב ראש המועדון ציון ויצמן אל השחקנים, לחץ את ידם והודיע להם כי הם מקבלים יומיים חופש, והקבוצה תשוב לאימונים ביום שלישי לקראת המשחק בשבת הבאה נגד מכבי נתניה באצטדיון רמת גן. שמעון הדרי, שמונה העונה לתפקיד המאמן, מרגיש טוב עם היכולת של שחקניו וסיפר לוואלה! ספורט: "היה חשוב לנו לא להפסיד. אני מרוצה מאוד מהנקודה ומהדרך שהשגנו אותה. התיקו הזה משקף את מה שקרה במשחק".

הדרי התייחס גם לעובדה שבעשרים הדקות האחרונות הוא בחר לבצע חילופים הגנתיים, כשוויתר על נבוישה מרינקוביץ' לטובת דדי בן דיין ועל דייויד גומז שהוחלף בגיא דיין, ואמר על כך: "השתמשתי בכל הכלים שעמדו לרשותי, וזו מעין חזירות להגיד שהיינו יכולים לנצח. הגענו לשניים או שלושה מצבים שאדרי התעופף בהם, אבל גם חיפה הגיעו למצבים. כמו שיכולנו לעקוץ, היינו יכולים גם להיעקץ. בסך הכל אני מרוצה מהדרך כי עמדנו יפה על המגרש, שיחקנו ויזמנו, ולא העפנו כדורים".

על עתידה של הקבוצה והסגל שלה, סיכם הדרי: "תמיד טענתי שיש לנו סגל שחקנים טוב. העבודה של המאמן היא למצוא את ה-11 הטובים, ולשמחתי אנחנו רצים עם אותו הרכב כבר שלושה משחקים. הם לא מאכזבים. אני מקווה שזה תחילתו של מסע ארוך. אם תזכרו, בראיון שלי בפתיחת העונה כיוונו לפלייאוף העליון, ועכשיו יש גם תוצאות. כל מאמן צריך שיהיו לו שאיפות קדימה, כך אני מתנהל ומתנהג, ואני שמח עוד יותר שסביב ההצהרות הללו יש גם בסיס של כדורגל נכון ותוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully