וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן: מירוסלב פאיץ' צפוי להיחתך מהקבוצה

הקשר המאכזב לא נכלל בסגל ב-2:2 מול בית"ר ובקבוצה ינסו להגיע עימו להסדר. לקראת מכבי חיפה אמרו: "הזדמנות לעקוץ"

one

בהפועל רמת גן קיבלו ברגשות מעורבים את תוצאת התיקו 2:2 אמש (שבת) נגד בית"ר ירושלים באצטדיון רמת גן. הקבוצה חזרה פעמיים מפיגור, בדרך לצבירת נקודה יקרה נוספת, אך מצד שני סיימו השחקנים את המשחק עם תחושת החמצה, בעיקר לאור חולשת היריבה מירושלים.

במחזור הבא, תצא רמת גן למשחק חוץ סופר קשה, בקרית אליעזר, נגד מכבי חיפה המקרטעת, שמסובכת בתחתית ותגיע אחרי חמישה מחזורים ללא ניצחון. "מפחיד להגיע לחיפה במצב שבו הם נמצאים, כי אולי הם יתפרקו דווקא עלינו. מצד שני, אנחנו בהחלט מאמינים בכוח שלנו ואולי הלחץ שלהם יפעל לטובתנו וזו תהיה הזדמנות פז לעקוץ אותם, דווקא אצלם בבית", אמרו בקבוצה לקראת המפגש הלוהט נגד הירוקים.

הקשר מירוסלב פאיץ', שלא השתלב בקבוצה מאז פתיחת העונה ואיכזב מאוד ביכולתו, לא נכלל אמש בסגל הקבוצה וברמת גן מעוניינים לשחררו מהמועדון. השבוע ינסו ראשי הקבוצה להגיע להסדר כספי עם הקשר, על מנת לסיים כבר עתה את הרומן הקצר עמו. עדיין לא ברור האם המאמן פרדי דוד יביא קשר זר חדש כבר עתה, כאשר עם תום מועד ההעברות ניתן לצרף כעת רק שחקנים חופשיים, שאינם חתומים בשום קבוצה ובצוות המקצועי מודעים לעובדה שקשה מאוד למצוא 'מציאות' בשלב כזה של העונה.

"במצב שנוצר, להשוות בדקה ה-90 ולא להפסיד את המשחק זה באמת להסתכל על חצי הכוס המלאה", אמר המגן טל מעבי בסיום המשחק, "נקלענו לפיגור מוקדם, מה שהקשה עלינו, אבל הרמנו את הראש ואספנו את עצמנו וראיתם תצוגת כדורגל טובה. הגענו להרבה מצבים, החמצנו ואני שמח שהשוונו. בסך הכל אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק, כל שבוע אנחנו מתכוונים בצורה הטובה ביותר על מנת לאסוף נקודות. בינתיים זה עובד לא רע, אנחנו מנסים להשתפר ואני מקווה באמת שהתוצאות הטובות ימשיכו להגיע".

על מפגש התחתית נגד מכבי חיפה במחזור הבא הוסיף מעבי: "אני לא חושב שאנחנו בתחרות עם מכבי חיפה מבחינת נקודות, זה בהחלט משחק קשה בקרית אליעזר. יש לנו מאמן טוב שיכין אותנו ואני מאמין שיהיה בסדר. אנחנו לא מסתכלים על מכבי חיפה, אלא רק על הפועל ר"ג והמטרה שלנו לחזור עם נקודות. אני מאמין שזה יקרה".

הפועל רמת גן חילצה 2:2 מבית"ר ירושלים

הפועל רמת גן בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully