וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור ברוך: "מאכזב לסיים בלי שלוש הנקודות"

למרות שער הבכורה שלו, חלוץ בני יהודה נותר מאוכזב לאחר התיקו מול רמת השרון. פדרו גלבאן עשוי להישאר על הספסל

one

בבני יהודה קיבלו באכזבה גדולה את איבוד שתי הנקודות, לאחר התיקו הביתי 2:2 נגד עירוני רמת השרון. הזהובים פתחו בצורה נפלאה את המשחק, הציגו יכולת טובה מאוד במחצית הראשונה ואף עלו ליתרון משער נגיחה של אור ברוך, שנראה מצוין בשני המשחקים בהם פתח בהרכב. במחצית השנייה נחלשו שחקניו של דרור קשטן ונראה כי חלוקת הנקודות הייתה צודקת.

מי שנראה קצת מחוץ לעניינים הוא הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן, שהודח מההרכב ונכנס רק כמחליף בדקה ה-55. גם בדקות בהן נטל גלבאן חלק, הוא נראה חלש ולא ממש מעורב וייתכן שימשיך לשבת על הספסל גם במשחק הקרוב נגד בני סכנין בדוחא. בתקופה האחרונה, ניסו בבני יהודה להאריך את חוזהו של גלבאן שמסתיים בסיום העונה, אך עד כה לא הגיעו הצדדים לכדי הסכמה ובהחלט ייתכן שכבר בחלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר, יחפש לעצמו הארגנטינאי אתגר חדש, אחרי חמש עונות בשכונת התקווה.

"זו הרגשה טובה מאוד לכבוש שער ראשון", אמר החלוץ אור ברוך על שער הבכורה שלו במדים הזהובים, "תמיד טוב להבקיע, אבל בשבילי זה מאכזב לסיים בלי שלוש נקודות. הייתי הרבה יותר שמח אם היינו מנצחים. במחצית הראשונה היינו בסדר, אבל אנחנו חייבים להיות יותר מרוכזים בקרנות וכדורים נייחים. במחצית השניה היינו צריכים לתקוף יותר. במשחק הזה היינו חייבים לנצח".

ברוך, שהגיע בקיץ מקבוצת שיקגו פייר האמריקאית, נשאל על ההבדלים בין הכדורגל הישראלי לזה שממנו הגיע: "הליגה באמריקה אגרסיבית יותר והכדור נמצא יותר באויר. פה הכדורגל יותר טכני עם טקטיקה. לפני שמוסרים כדור חושבים וזה מה שאני אוהב פה".

על השתלבותו בקבוצה אמר החלוץ: "אני שמח שמאמן כמו דרור קשטן, עם רזומה אחד מהגדולים בישראל, הביא אותי לפה ואני יכול לעבוד איתו. אני מרגיש בקבוצה כמו בבית וכל השחקנים הם כמו משפחה".

בני יהודה הסתפקה ב-2:2 בלבד מול רמת השרון

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully