וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אורי שטרית ייעדר מעל חודש

30.9.2012 / 12:45

כך התגלה לאחר בדיקת הדמיה שנערכה למגן. בנין זעם על השחקנים לאחר התבוסה למ.ס אשדוד: "לא ראיתי מכם מחויבות"

one

במכבי נתניה יצאו מאוכזבים מאוד מההפסד אמש (שבת) למ.ס אשדוד. מלבד התוצאה, היו בקבוצה מאוכזבים בעיקר מהתצוגה של השחקנים ומחוסר המחויבות שהציגו במשחק. כמו כן, קיבלה הקבוצה חדשות רעות נוספות, כאשר נודע כי המגן אורי שטרית, שנפצע אתמול עוד במהלך המחצית הראשונה, ייעדר בין ארבעה לשישה שבועות. שטרית עבר בדיקת הדמיה, בה אובחן קרע חלקי ברצועה הפנימית של הברך. בעקבות הפציעה, מי שצפוי לחזור להרכב נתניה במשחקים הקרובים הוא עומרי בן הרוש, שאף הוא חזר זה לא מכבר מפציעה משלו.

בנתניה מודעים לכך שבניגוד למשחקים הקודמים בהם יצאו עם הפסד אך הציגו כדורגל איכותי, הפעם השחקנים נראו לא מחוייבים בכל חלקי המגרש ולא הציגו משחק מלחמה.

במחצית המשחק עוד שהתוצאה הייתה 0:0 גער המאמן טל בנין בשחקניו ואמר: "אנחנו נצטער על חוסר המחוייבות שלנו. אני מכיר את הליגה הזאת ונצחון היום יכול להביא אותנו לעמדה טובה מאוד להמשך. אתם לא מציגים את המלחמה וההקרבה שאנחנו עובדים עליהם, ראיתם במשחקים הקודמים שזה מה שנותן לנו את הנצחונות".

בקבוצה היו מודאגים גם מהפציעה של אורי שטרית שירד מהמגרש עוד במחצית הראשונה והוא צפוי לעבור בדיקות בימים הקרובים כדי להעריך את חומרת מצבו. סרג' לופו שרשם הופעת בכורה, הציג כדורגל לא רע, אך במועדון יודעים שהשחקן צריך עוד זמן כדי להיכנס לכושר ולתרום לקבוצה.

למרות הרצון לשתף את עומרי בן הרוש בהדרגתיות כדי להקל על החזרה שלו למגרשים, הוא נאלץ להיכנס בשלב מוקדם מאוד ובקבוצה מקווים שהוא יחזור לכושר. עם זאת, בנתניה מאמינים שכבר במשחק הקרוב השחקנים יחזרו להציג משחק הקרבה שיקדם את הקבוצה במעלה הטבלה.

אשדוד הביסה את מכבי נתניה 0:3

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully