וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "בושה שהשופט הוסיף רק ארבע דקות"

מערכת וואלה! ספורט

29.9.2012 / 23:07

מנג'ר היונייטד זעם אחרי ההפסד 3:2 בבית לטוטנהאם: "זה עלבון לכדורגל". מאנצ'יני: "לנצח בפולהאם זה תמיד קשה"

ספורט 2

המחזור השישי באנגליה נפתח בסערה עם דרמות גדולות, שערים וגם הפתעה אחת ענקית כאשר טוטנהאם הדהימה את מנצ'סטר יונייטד עם ניצחון 2:3 באולד טראפורד בזכות שערים של יאן ורטוחן, גארת' בייל וקלינט דמפסי.

אלכס פרגוסון, המנג'ר הסקוטי של היונייטד התלונן בסיום המשחק בעיקר על תוספת הזמן המועטה יחסית: "זה היה מאוד מאכזב. השופט הוסיף רק ארבע דקות. זה עלבון למשחק וזה לא איפשר לנו הזדמנות הוגנת להשוות את התוצאה. פרגי הסביר: "היו במשחק הזה שישה חילופים, השוער והשחקנים שלהם ביזבזו זמן ללא הפסקה והיה צריך להוסיף הרבה יותר זמן. זה פשוט מגוחך שהשופט הוסיף רק ארבע דקות".

פרגוסון היה מרוצה מהיכולת של חניכיו במחצית השנייה, שבה ווין רוני המחליף בעט לקורה, אך ביכה את היכולת במחצית הראשונה: "חבל מאוד שלא שיחקנו טוב במחצית הראשונה. לא פתחנו טוב את המשחק וקיבלנו שער מוקדם. במחצית השניה היינו מצויינים והיה לנו הרבה חוסר מזל שלא ניצחנו. אם היינו שומרים על פיגור 2:1 ולא סופגים את השלישי אני מאמין שהיינו מנצחים".

בצד השני כמובן שמחה גדולה. טוטנהאם השכילה לנצח את יונייטד במגרשה לראשונה מאז 1989 והמנג'ר שחתום על ההישג הוא אנדרה וילאש בואש הפורטוגלי, שהגיע לקבוצה אחרי עונה מאכזבת בצ'לסי.

בואש, התייחס להישג המרשים ואמר אחרי המשחק: "רשמנו היום פרק בהיסטוריה של טוטנהאם. זה מאוד מספק. השחקנים באמת הרגישו שהם יכולים לנצח את המשחק והניצחון הזה היה תוצאה ישירה של מלחמה והקרבה יוצאת דופן. במחצית הראשונה תקפנו מצויין ובמחצית השניה באופן טבעי התרכזנו בהגנה". על המטרות של הקבוצה העונה הוא הוסיף: "המטרה של הקבוצה היא להעפיל לליגת האלופות. זה יהיה מאוד קשה ללכת על תואר האליפות אבל אין ספק שאנחנו רוצים לסיים את העונה עם תואר כלשהוא".

רוברטו מאנצ'יני: "ניצחנו במגרש קשה מאוד"

מי שיכול להיות מאוד מרוצה הוא המנג'ר בצידו השני של הכביש. רוברטו מאנצ'יני, המאמן האיטלקי של מנצ'סטר סיטי האלופה, הוביל את קבוצתו לניצחון דרמטי 1:2 בלונדון על פולהאם בזכות שער ניצחון של אדין דזקו בדקה ה-87.

יחד עם זאת, האיטלקי לא אהב את העובדה שלפולהאם נשרק פנדל שלא היה במחצית הראשונה: "ההכשלה של זבאלטה היתה בבירור מחוץ לרחבה ובכלל לא היתה הכשלה. היו הרבה טעויות שיפוט בארבעת המשחקים האחרונים. אנחנו מקבלים את זה, אבל אנחנו לא מרוצים. אנחנו לא יכולים לעשות שום דבר חוץ מלהמשיך לשחק".

הפנדל הלא מוצדק שקיבלה פולהאם, איפשר לה לעלות ליתרון מוקדם במשחק, אך שערים של סרחיו אגוארו ודזקו השלימו מהפך. המאמן האיטלקי שיבח את חניכיו על המלחמה שנתנו ואמר: "תמיד קשה לשחק נגד פולהאם במגרש שלה. זו קבוצה טובה עם שחקנים טובים ומאמן טוב. המשטח הזה תמיד קשה, אבל הבעיה שלנו היתה שספגנו שער בפנדל שלא היה"

במשחק שפתח את משחקי היום, השיגה צ'לסי ניצחון מרשים, 1:2 בחוץ על ארסנל בדרבי הלונדוני הגדול. ההפסד בא לארסנל דווקא כשהיא בתקופה טובה, אך שערים של פרננדו טורס וחואן מאטה הכניעו את התותחנים, שגם שער שיויון זמני של ג'רביניו לא הספיק להם להימנע מהפסד ביתי.

רוברטו די מתיאו, המנג'ר המנצח אמר בסיום: "אני חושב ששיחקנו טוב מאוד והגיע לנו לנצח. זה תמיד קשה לשחק באיצטדיון האמירויות. ארסנל קבוצה מצויינת אבל אני חושב שאנחנו היינו יותר טובים היום. ג'ון טרי הראה הרבה מנהיגות וזה עזר לנו מאוד. שיחקנו חכם מאוד ויצאנו למתפרצות יעילות"

בצד השני, ארסן ונגר המנג'ר של ארסנל ניסה להסביר את ההפסד: "ההפסד הזה כאב לנו כי אנחנו קבוצה טובה ושיחקנו בבית. ספגנו שני שערים בקלות רבה מידי. צ'לסי בעטה רק שלוש פעמים לשער והבקיעה פעמיים".

3:2 ענק לטוטנהאם על מנצ'סטר יונייטד

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully