וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אני מאוכזב, אנחנו קבוצת תחתית לכל דבר"

מאמן בית"ר הגיב בתסכול לתיקו הדרמטי מול הפועל ר"ג. פרדי דוד: "אם נמשיך לשחק ככה מצבנו יהיה הרבה יותר טוב"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

כמה אכזבה הייתה הערב (שבת) לבית"ר ירושלים באצטדיון רמת גן. הקבוצה מהבירה נותרה ללא ניצחון גם אחרי המחזור החמישי, כשישראל זגורי מהפועל רמת גן כבש מולה שוויון דרמטי בדקה ה-88 וקבע 2:2 בסיום המשחק המרתק הזה. קודם לכן, עמית בן שושן העלה את בית"ר ליתרון מהיר (7), דויד מנגה השווה (74) וערן לוי החזיר תוך דקה את היתרון, שכאמור לא הספיק.

מאמן בית"ר אלי כהן אמר בסיום: "אני מאוכזב. במחצית הראשונה למרות שהובלנו לא באנו למשחק. יכול להיות שזה חוסר ביטחון, זו לא היכולת שאני מבקש לראות מהקבוצה. אנחנו מובילים וסופגים, זה מערער את הביטחון וזה חבל. צריך להתגבר ולסנכרן את כל השחקנים החדשים שבאו ולצאת לדרך חדשה. אנחנו כרגע קבוצת תחתית לכל דבר".

לגבי ההמשך הוסיף כהן: "הפחד שלי הוא שהדבר יימשך ונתדרדר למטה, אבל אין מה לעשות. זה בית"ר, זה החומר שיש. השחקנים טובים והיום מרוב שהם רצו, הם הבקיעו שער מוקדם וחזרו אחורה. יכולנו להבקיע בעוד מצבים, אבל לא השכלנו לעשות את ה-1:3 וקיבלנו את השוויון".

חיים מגרלשווילי: "מאכזב מאוד למרות שלא שיחקנו טוב. היינו צריכים לשמור על היתרון. אין לי מושג למה נראינו כל כך רע אחרי השער. פגרה? לי זה לא עושה טוב. אני כל כך עצבני שאני רוצה רוצה לעלות לעוד משחק עכשיו. לחץ זה חלק מבית"ר ירושלים ואנחנו צריכים לעמוד בו".

מהעבר השני, רמת גן כבר עם חמש נקודות והיא מנסה להתרחק מהתחתית כמה שהיא יכולה כבר בפתיחת העונה. המאמן פרדי דוד אמר: "אני מאוד מרוצה, אבל עם טיפה טעם לפגם. שיחקנו טוב במחצת הראשונה וגם לפרקים גדולים בשנייה. חיפשנו את השוויון בכוח וזה לא פשוט אחרי שחטפנו תוך פחות מדקה. קבוצה אחרת הייתה נשברת, כל הכבוד לשחקנים. אם נמשיך לשחק ככה מצבנו יהיה הרבה יותר טוב".

על היכולת של קבוצתו הוא הוסיף: "הבאנו זרים וישראלים משמעותיים מאוד בקבוצה. יש לנו סגל לא רע. צריך לשפר את משחק הצירופים שלנו, עוד טיפה משחקים יחד ונראה הרבה יותר טוב. במקום חג עצוב, השחקנים עשו לנו חג יחסית שמח".

לקראת המשחק הגדול בשבוע הבא, בו יפגשו האורדונים את מכבי חיפה הלחוצה, אמר דוד: "הפועל רמת גן מגיעה לכל מגרש ונותנת את הכבוד הראוי, אבל אנחנו לא מתבטלים מול שום קבוצה, נפתח במערך הכי טוב שאנחנו יכולים לפתוח. אנחנו מנסים לשחק חיובי, לפעמים זה מצליח יותר ולפעמים פחות. אני מאוד מרוצה מקצב צבירת הנקודות שלנו ואני מאמין גדול בקבוצה הזו".

זגורי, שכבש את השוויון הדרמטי, סיכם: "אני מסתכל על היכולת האישית שלי ושל הקבוצה, שיחקנו טוב ואני מקווה שנמשיך ככה. מתחילת השנה הראנו יכולת טובה, עכשיו זה בא לידי ביטוי בנקודות ואני מקווה שנמשיך ככה".

הפועל רמת גן ובית"ר ירושלים נפרדו ב-2:2

הפועל רמת גן בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully