וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: בן שמעון וחיימוב לא עוצרים, שער לבדש

א.א.ק השיגה 0:1 דרמטי על אולימפיאקוס. החלוץ כבש בפנדל בתבוסת בוורן. בכורה ללויטה באומוניה, תיקו לגיא אסולין

המחזור הרביעי בליגה הקפריסאית נפתח הערב (שבת) ואנורתוזיס, קבוצתו של רוני לוי, זכתה לניצחון ביתי מוחץ 0:3 על אלקי לרנקה, במדיה משחקים רועי בקל וניסו קפילוטו. ג'וליאנו ספדאסיו כבש צמד (33, 76) ויאן רזק הצ'כי השלים (59). באנורתוזיס, משה אוחיון החליף את כובש הצמד ספדאסיו בדקה ה-78 וכמעט כבש בעצמו תוך שתי דקות, בעוד ברק יצחקי המורחק לא שיחק. באלקי, שגם סבלה מהרחקתו של סנטהמריה בדקה ה-39, רועי בקל פתח והוחלף במחצית על ידי קפילוטו, שעלה להופעת בכורה.

רן בן שמעון וא.א.ק לרנקה שמרו על מאזן מושלם של ניצחונות ללא ספיגה אחרי 0:1 דרמטי בבית על אולימפיאקוס. האורחת שיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-70 בשל הרחקתו של פדרו דוארטה וא.א.ק ניצלה זאת עם שער ניצחון של ג'ייסון דמיטריו שלוש דקות לסיום. גיא חיימוב שיחק 90 דקות בשער א.א.ק ואחרי ארבעה מחזורים הוא עדיין לא ספג שער.

גם אוהד לויטה רשם בכורה במדי אומוניה ניקוסיה, שסיימה ב-1:1 את משחק החוץ מול האלופה א.א.ל לימסול. פרדי העלה את אומוניה ליתרון בדקה ה-11, אך בבה הכניע את לויטה בבעיטה חופשית בדקה ה-22. גם יובל שפונגין השלים 90 דקות במדי אומוניה.

* פיראס מוגרבי לא היה בסגל של לאנס מהליגה הצרפתית השנייה, כשזו הובסה 4:0 בחוץ על ידי נאנט. לאנס נותרה עם ניצחון בודד לאחר תשעה מחזורים.

* גיא אסולין נכנס כמחליף בדקה ה-60 ב-1:1 הביתי של סנטאנדר מול נומנסיה. אלברט דורסה כבש ראשון למארחים בדקה ה-11 ואסולין היה קרוב לשני לאחר שנכנס, אך סחט הצלה מהשוער האורח. נומנסיה איזה בזכות פנדל של צ'ומין נאגורה בדקה ה-74.

* דן מורי ישב על הספסל ולא שותף בניצחון החוץ של ויטסה 1:2 על אוטרכט במחזור השביעי בהולנד.

* בבלגיה, ברק בדש כבש את שערו השלישי במדי בוורן, שהובסה 5:2 מול לובן. בדש (90 דקות) השווה זמנית ל-2:2 בפנדל בדקה ה-64. גם גל שיש השלים 90 דקות. דור מלול פתח לראשונה בהרכב והוחלף בהפסקה בהפסד בירסחוט 1:0 למונס. אליניב ברדה לא נכלל בסגל גנק שגברה בבית 1:2 על מכלן. מתן אוחיון לא נכלל בסגל שרלרואה שנוצחה בחוץ 1:0 על ידי סרקל ברוז'.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully