וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב שחקן החודש בבלגיה: "ארון התארים שלי עמוס"

קשר קלאב ברוז' זכה לכבוד: "המאמן נותן לי חופש, יהיה נחמד אם מלך השערים יגיע מברוז', נראה לגבי קצב הכיבושים שלי"

ספורט 2

בזמן שהוא מתאושש מפציעה, ליאור רפאלוב הוכתר כשחקן החודש בבלגיה, אחרי שהוליך את קלאב ברוז' למקום הראשון עם 20 נקודות אחרי שמונה מחזורים, עם חמישה שערים ויכולת מצוינת.

"אני רוצה להודות לכל מי שהצביע עבורי", אמר רפאלוב. "הגביע הזה יצטרף לארון התארים האישיים שלי שעמוס מהתקופה שלי בישראל, כי שם כל עיתון מעניק פרס נפרד לשחקן העונה, ולפני שהגעתי לברוז' זכיתי בכל תארי שחקן העונה".

על השתלבותו בליגה הבלגית אמר רפאלוב: "הכדורגל כאן קשוח ומהיר יותר מבישראל, אבל התאקלמתי מהר. אני מודה שבמהלך החורף היה לי קשה יותר, פשוט בגלל הקור. זו הייתה הפעם הראשונה ששיחקתי בשלג וזה היה באמת מוזר, אבל עכשיו התרגלתי גם לתנאים".

לגבי העובדה שג'ורג' לייקנס הוא כבר מאמנו השלישי בקבוצה אחרי אדרי קוסטר וכריסטוף דאום אמר רפאלוב: "קוסטר היה בחור טוב, שהאמין בכדורגל התקפי ועבורי זו הייתה מתנה משמיים. איתו כבשנו הרבה אבל התקשנו בהגנה וספגנו הרבה שערים שטותיים. עם דאום זה היה ההיפך, התבססנו בעיקר על הגנה והמוטו שלו היה לא לספוג. לייקנס הוא שילוב של שתי הפילוסופיות הללו, וזה כנראה הפתרון הטוב ביותר עבור המועדון".

על תפקודו באגף אמר: "בישראלי שיחקתי בעיקר כמספר 10, אבל במערך ה-4:3:3 שלנו אני מרגיש בנוח באגף שמאל, כי אני שולט בכדור בשתי הרגליים. אני אוהב שג'ורג' נותן לי הרבה חופש, ובו זמנית גורם לי להבין שאני צריך לעזור לחברים שלי בהגנה. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לחכות לכדור בחלק הקדמי. בחיפה הייתי השחקן שנשאר מקדימה, אבל כאן אני צריך לעזור להגן".

לגבי מיקומו במקום השני בטבלת מלך השערים אמר: "שלושה מהכיבושים שלי היו בפנדלים, וזה הרבה יותר קל, רק צריך לשמור על ריכוז. נראה לגבי המשך קצב הכיבושים שלי, ויהיה נחמד אם מלך השערים יגיע מברוז', כשגם לקרלוס באקה ולמוחמד צ'יטה יש סיכוי לעשות את זה".

* לירן כהן נכנס כמחליף בדקה ה-82 בהפסד הביתי של פודבסקידז'ה 2:1 לרוך חוז'וב בליגה הפולנית.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully