וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין: "אם גל יוסף היה משפיע, דיאמנט היה קפטן"

28.9.2012 / 15:46

יו"ר בית"ר ירושלים התייחס לשמועות על כוחו הגובר של יוסף, ולמעמדו של אלי כהן: "לגאידמק אין שום דבר בעדו או נגדו"

יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, התראיין היום (שישי) ל"רדיו ירושלים" והתייחס לכל מה שעבר על המועדון השבוע. הוא גם הבהיר מספר דברים בנוגע למעמדו של מאמן הקבוצה, אלי כהן. על הידיעות על כך שהמאמן עשוי לסיים דרכו אמר: "איפה פורסם שאלי כהן בדרך הביתה? בגלל שמועדון בית"ר ירושלים בתביעה משפטית עם אתר מסויים ואף אחד לא מוסמך לדבר רשמית עם האתר הזה אז הדברים קורים".

"אף גורם מוסמך מבית"ר לא מדבר עם האתר הזה, הוסיף, "גם אותי פיטרו שם כבר 20 פעם. מערכת היחסים עם אלי כהן טובה. פורסם שארקדי לא מרוצה מאלי כהן. ארקדי לא מעורב בעניינים ואין לו שום דבר בעד או נגד אלי כהן והוא ביקש שלא ישרבבו את השם שלו בנוגע לשום דבר שקשור למועדון".

כשנשאל לגבי גל יוסף הסביר קורנפיין: "אני לא מבין למה זה כל הזמן עולה. אני לא יודע באיזה החלטות הוא היה מעורב או לא. אז אם הייתה לגל יוסף כל כך השפעה אז דיאמנט היה נשאר בהרכב, משחק ואולי היה קפטן. לא ידוע לי על שיחות קשות שנעשה בין גל יוסף לאלי כהן ודיבורים כאלה ואחרים. אני ואלי מתואמים במה שאנחנו עושים. היינו מתואמים בהכל כולל השחרור של דיאמנט".

על הדברים של אלי כהן לפיהם הוא מתגעגע לדן איינבינדר: "לצערי זה עניין של יכולות כספיות. עשינו שיחת וועידה של ארבעה אנשים עם כל צוות הדירקטוריון והיה ברור שאם איינבינדר יוחתם אף אחד מארבעת האחרים לא יכול היה לחתום. אמרתי לאלי כהן שזה המצב ואם איינבינדר נשאר שלושה לפחות לא יישארו. אלי לקח עשר דקות ואחרי זה אמר שאם כל האהבה הגדולה שלו לדן הוא מעדיף את השחקנים האחרים. זאת הייתה גם הדעה שלי. כל השחקנים שהובאו וכל אלה ששוחררו זה אלי כהן במסגרת המשאבים והתקציב".

על החיים בדירקטוריון של בית"ר והאווירה הלא רגועה שהייתה אמר: "היו מחלוקות לגבי דרך ההתנהלות בעת המשא ומתן. כעת הכל סגור, תתקיים ישיבת דירקטוריון בתחילת החודש הבא, יעלו נושאים רבים. נעלה גם את מחירי הכרטיסים והרוב יקבע, ככה זה עובד".

על הערעור בעונש הרדיוס שקיבל המועדון אמר: "אנחנו בגישה שזה לא קשור אם זה בית"ר או הפועל. אוהד אחד גרם נזק, נתפס ונעצר. האוהד הזה צריך להיענש במסגרת החוק ולא הקבוצה. הייתה גם אמירה של אבי לוזון שברגע שזה יהיה אירוע נקודתי לא יאשימו את הקבוצה. אם הערעור לא יתקבל המשחק יתקיים במושבה. לא הגיוני שנשלם בנזק של חצי מיליון שקלים על המקרה הזה. הנושא של האוהד יעלה בדירקטוריון וגם נגדו תוגש תביעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully