וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק בין בית"ר להפועל ת"א נדחה ל-29 באוקטובר

24.9.2012 / 15:59

הסיבה לדחייה: הפועל משחקת באירופה והסמיכות לערב סוכות. עונש הרדיוס עדיין בתוקף. השחקנים מבהירים: אנו בעד אלי כהן

בבית"ר ירושלים הרוחות עדיין סוערות בעקבות הפסד הליגה ביום שבת (1:0) להפועל עכו, ובינתיים קיבלו במועדון הודעה כי המשחק מול הפועל תל אביב, שהיה אמור להיערך ב-6 באוקטובר במסגרת המחזור השישי, נדחה ל-29 באוקטובר. הסיבה לדחייה היא הסמיכות של המשחק של הפועל תל אביב באירופה מול אקדמיקה ב-4 באוקטובר, וגם בגלל הבקשה של בית"ר לא לשחק בחג הסוכות. כך יוצא שהמשחק ייערך במוצאי יום הזיכרון לרצח ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין.

מבחינת בית"ר, הדחייה לא משנה הרבה משום שעונש הרדיוס שנגזר עליה עדיין בתוקף למשחק מול הפועל תל אביב, כך שבכל מקרה המשחק מול הקבוצה של ניצן שירזי לא ייערך באצטדיון טדי, אלא אם הערעור של בית"ר לגבי העונש יתקבל. כרגע מסתמן שהמשחק ייערך או ברמת גן או באיצטדיון המושבה.

בתוך כך, במועדון מנסים להרגיע את הרוחות שסוערות בעקבות פתיחת העונה הלא טובה. מספר שחקנים בכירים של בית"ר שוחחו ביניהם היום (שני) בסיום האימון וביקשו להבהיר שהיחסים עם אלי כהן מצויינים וטוענים כי גם כששחקנים לא מרוצים מהחלטות של המאמן כולם עומדים מאחוריו ובטוחים שהוא האיש הכי נכון למועדון הזה ויוביל אותו להצלחות עוד השנה. ביום שבת (20:00) תתארח בית"ר למחזור החמישי אצל הפועל רמת גן ותנסה להשיג את ניצחונה הראשון העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully