וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן-בית"ר ירושלים: ערן לוי חוזר להרכב

אלי כהן רוצה להוסיף מחץ בחלק הקדמי לקראת המשחק (שבת, 20:10, ספורט1). אין שינוי בהרכב של מאמן רמת גן פרדי דוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*הניצחון היחיד של בית"ר העונה הושג נגד הפועל רמת גן, 2:3 במסגרת גביע הטוטו, באצטדיון רמת גן.

*רמת גן מגיעה להתמודדות אחרי שני משחקים ללא הפסד. השיא שלה בליגת העל הוא שלושה משחקים ברציפות ללא הפסד.

*מאזן משחקי הבית של רמת גן בליגת העל גרוע ביותר – מתוך 37 משחקים ניצחה הקבוצה רק ב-6, הפסידה ב-19 וסיימה עוד 12 בתיקו.

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הזהיר את שחקניו מפני דויד מנגה. אלי כהן/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל רמת גן

אחרי שהשיגה בשבוע שעבר ניצחון בכורה העונה במשחק החוץ נגד בני סכנין, תנסה הקבוצה לצבור שלוש נקודות בקרב תחתית נוסף, הפעם בבית נגד בית"ר ירושלים, שמגיעה במומנטום רע ביותר.

למעט הבלם טל חן שמחלים מניתוח במיניסקוס, יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן פרדי דוד, שלא צפוי לערוך שינוי בהרכב הפותח, לעומת זה שפתח בניצחון בסכנין. עוז יפרח יתופקד כבלם לצידו של ברנאר אוננגה, כאשר ליאור ראובן וטל מעבי ימשיכו בעמדות המגנים. ג'יבריל סידיבה ינהל את הקישור האחורי ובחוד יתופקדו צמד הזרים דויד מנגה ואנטון ארחיפוב.

בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים דרוכים לקראת המשחק. המאמן אלי כהן ערך שיחות אישיות עם מספר שחקנים, הקבוצה יצאה לארוחה משותפת ובמועדון מנסים לעשות הכל בכדי להחזיר לשחקנים את הביטחון ולהוריד את מפלס הלחץ לקראת המשחק. כהן אמר לשחקניו: "המצב שהגענו אליו לא נעים, אבל רק אנחנו נוציא את הקבוצה מהמצב הזה. זה לא הולך להיות פשוט, רמת גן אוהבים לשחק סגור מאחורה ולצאת למתפרצות כאשר הכי חשוב תמיד להיצמד לדוד מנגה בהתקפה. הוא שחקן זריז ברמה בלתי רגילה וכל מצב מסוכן שלהם עובר דרכו. אם תפקירו אותו נשלם".

בנוגע להרכב הקבוצה, השינוי המסתמן הוא חזרתו של ערן לוי להרכב. המאמן רוצה הרבה יותר מחץ בחלק הקדמי וצפוי להתחיל ממחר להתחיל לרוץ עם הרכב של 4-3-3 כאשר קובי מויאל ישחק כקשר אחורי יחיד ואילו אופיר קריאף ואבי ריקן ישחקו מעט לפניו. מי שאמור לרדת לספסל הוא דומיניק גלאבינה שעדיין לא נמצא בכושר משחק מלא אחרי שלא שיחק כשישה חודשים לפני שהגיע לבית"ר.

מי שאלי כהן רואה בו כשחקן המרכזי בדרך ליציאה מהתקופה הנוכחית הוא עמית בן שושן. כהן מדרבן את הקפטן ואף אמר בעניינו כי "הוא עובר תקופה לא קלה בשנים האחרונות בבית"ר אבל הוא ישתחרר מזה וימשוך את הקבוצה. הוא יחזור לדברים הפשוטים ויתרום את החלק שלו, הוא מאוד משמעותי עבורינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן בית"ר ירושלים, ערן לוי. קובי אליהו
חוזר להרכב. ערן לוי/קובי אליהו

יעמוד למבחן

הפועל רמת גן - אנטון ארחיפוב

ארחיפוב עושה עד כה את הכול בצורה טובה, חוץ מלכבוש שערים. הוא מעורב מאוד במשחק ההתקפה, יודע לשמור על כדור, מהווה מטרד להגנות היריב אך לא מצליח למצוא את הרשת. אחרי שדויד מנגה כבר כבש פעמיים ונראה שהשתלב היטב בליגה שלנו, ממתינים בקבוצה גם לשער הבכורה של ארחיפוב, בתקווה שלאחריו יגיעו שערים נוספים.

בית"ר ירושלים - חן עזריאל

אחרי שנה שנעלם במכבי חיפה עזריאל שב למדי בית"ר עם הרבה מוטיבציה אבל חייב להבקיע שער או להיות מעורב באחד כזה כדי להתחיל ולקבל ביטחון. מוטיבציה גבוהה והתלהבות יש, הגיע הזמן לתוצרת.

אנטון ארחיפוב שחקן הפועל רמת גן (שמאל) מול סלים טועמה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עושה הכול טוב חוץ מלכבוש שערים. ארחיפוב/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, עוז יפרח, ברנאר אוננגה, טל מעבי, ג'יבריל סידיבה, וובה בראון, עומר בוקסנבוים (אופיר חמו), ישראל זגורי, דויד מנגה, אנטון ארחיפוב (קרלוס צ'קאנה)

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש: שי חדד, דינו שקבורץ, מתן בראשי, חיים מגרלשווילי: קובי מויאל, אופיר קריאף, אבי ריקן, עמית בן שושן, חן עזריאל: ערן לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully