וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-רמת השרון: גלבאן מחוץ להרכב

28.9.2012 / 10:40

קשטן לא היה מרוצה מתפקודו של הקשר, מרינקוביץ' יתפוס את מקומו (שבת, 18:00). ברמה"ש מתלבטים בין לביא למנשרוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*שתי הקבוצות נפגשו בסך הכול פעמיים במסגרת ליגת העל וזה קרה בעונה שעברה. רמת השרון ניצחה פעם אחת (1:2) ומשחק אחד הסתיים בתיקו.

*הקבוצות נפגשו גם במסגרת שמינית גמר גביע המדינה בעונת 2008, כאשר שער בודד של אסי בלדוט (כיום שחקן רמת השרון, ר"ב), הכריע את ההתמודדות 0:1 לזכותה של בני יהודה.

פדרו גלבאן שחקן בני יהודה. קובי אליהו
נראה שפוף בימים האחרונים. פדרו גלבאן/קובי אליהו

מפתחות והכנות

בני יהודה

למרות הניצחון הנאה 1:3 נגד הפועל חיפה במחזור שעבר, מסתבר שלא הכל שקט בקבוצה. על פי האימונים האחרונים מסתמן שהקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן יודח ככל הנראה מההרכב הפותח, לראשונה מזה זמן רב. המאמן דרור קשטן אינו שבע רצון מתפקודו של גלבאן במשחקים האחרונים, ובשבוע שעבר נגד חיפה הוא הוחלף בתחילת המחצית השנייה ומשחקה של הקבוצה החל להשתפר. באימונים האחרונים תורגל הארגנטינאי במדי ההרכב השני ונראה שפוף. על פי ההרכב שתורגל, מסתמן שננאד מרינקוביץ', כובש השער השלישי נגד הפועל חיפה, יקבל את חולצת ההרכב על חשבונו של גלבאן.

על פי התרגול הטקטי לא יהיה שינוי בחוליה האחורית, כאשר איציק עזוז וכפיר אדרי יתופקדו בעמדות המגנים וסארי פלאח וגל כהן, יפתחו כבלמים במרכז ההגנה. קסטוטיס איבשקביצ'יוס, עוז ראלי ושלו מנשה שהצטיינו בשבוע שעבר יפתחו בקישור, אליהם כאמור יצטרף מרינקוביץ' שיפתח באגף ימין. צמד החלוצים אדם הרפקה ואור ברוך שערכו הופעת בכורה מוצלחת בהרכב נגד חיפה, ימשיכו לקבל קרדיט גם מחר.

בהנהלת הקבוצה הודיעו על מכירת כרטיסים ב-10 ¤ בלבד לנשים וילדים, ביציעים 2 ו-13. כרטיס למבוגר יעמוד כרגיל על מחיר אחיד של 50 שקל.

רמת השרון

ברמת השרון ניסו השבוע להוריד מעט את השחקנים לקרקע אחרי המשחק המצוין והניצחון על הפועל תל אביב ולקראת המפגש עם בני יהודה. גם שחקני הקבוצה מכינים את עצמם מנטאלית, ואחד מהם אמר לקראת המשחק: "בני יהודה בבית שלה טובה יותר מהפועל תל אביב ששיחקה אצלנו, ואם נשיג שם נקודה זה יהיה לא רע בכלל. בני יהודה עוד לא התחילה את הפריצה האמיתית שלה השנה, היא תהיה חזק למעלה".

מי שייעדר ברמת השרון הוא משה אבוטבול שספג כרטיס אדום נגד הפועל תל אביב. ההתלבטות של בני טבק ומנחם קורצקי היא בין יניב לביא לתום מנשרוב, שאחד מהם צפוי להחליף את אבוטבול. גם אור אוסטווינד ורן יצחק נמצאים בתמונת ההרכב, כאשר החלוץ אף צפוי לפתוח.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
חלוץ בני יהודה ננאד מרינקוביץ'. ברני ארדוב
יקבל קרדיט לאחר השער במחזור הקודם. ננאד מרינקוביץ'/ברני ארדוב

יעמוד למבחן

בני יהודה - אור ברוך

קיץ שלם נלחם הבעלים משה דמאיו על הבאתו של אור ברוך מקבוצת שיקגו פייר ובסיומו של משא ומתן ארוך, חתם החלוץ הצעיר במדי הזהובים. בשבוע שעבר ראינו ניצוצות ראשונים ליכולת של ברוך, שהפך להיות שחקן הרכב קבוע בנבחרת הצעירה. מחר יצטרך ברוך לתרגם את המצבים לשערים וזה לא יהיה קל, מול רמת השרון שתגיע עם המון מוטיבציה לאחר שניצחה את הפועל תל אביב במחזור שעבר.

אסי בלדוט - רמת השרון

בכל משחק של אסי בלדוט נגד בני יהודה, העיניים נישאות אליו. מי שגדל בכתום, היה הקפטן אך נאלץ להתחיל לנדוד לפני שנתיים על פי דרישת דרור קשטן, תמיד ישמח להוכיח למאמן בני יהודה שטעה לגביו.

אסי בלדוט שחקן הפועל ראשון לציון מאוכזב. קובי אליהו
יש לו לא מעט מה להוכיח לקשטן. אסי בלדוט/קובי אליהו

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, סארי פלאח, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקיבצ'יוס, שלו מנשה, עוז ראלי, ננאד מרינקוביץ', אדם הרפקה, אור ברוך.

רמת השרון: גל ניר, קובי מוסא, יורדן מילייב, סביטי ליפנייה, עמיר נוסבאום, יניב לביא, אדריאן פרננדס, אסי בלדוט, ברוך דגו, חריסטיאן קירובסקי, רן יצחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully