וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד-מכבי נתניה: פטי איחר ולא ייכלל בסגל

זעם גדול באשדוד על הבלם, שלא חזר בזמן מחופשה וייענש. עידן שריקי ישחק לראשונה נגד הקבוצה בה גדל (שבת, 18:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מ.ס אשדוד היא אחת משתי קבוצות שמגיעות למחזור החמישי עם מאזן מושלם של 12 נקודות. השנייה היא מכבי תל אביב.

* עידן שריקי החל את הקריירה בבקבוצה מעיר הנמל ובשבת יפגוש אותה בפעם הראשונה.

* מכבי נתניה ניצחה בשני מפגשי הליגה בין הקבוצות בעונה שעברה: 0:1 בבית ו-0:2 בחוץ.

* דוד רביבו ודימיטאר מקרייב כבשו שלושה שערים כל אחד העונה. מכבי נתניה כבשה שלושה שערים בסך הכל.

* בן בנימין ממכבי נתניה מוליך את טבלת המוצהבים עם שלושה כרטיסים כאלו בארבעת מחזורי הפתיחה. גם לאלעד גבאי וחאלד חלאיילה שלושה צהובים.

דוד רביבו (במרכז) מוראד אבו ענזה שחקני מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
אחת משתי קבוצות מושלמות עד עכשיו. מ.ס אשדוד/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

מ.ס אשדוד:

יאיא פטי, בלמה הקונגולזי של הקבוצה, צפוי לעמוד לועדת משמעת פנימית ולהיענש בחומרה בשל העובדה שהוא לא שב ארצה בזמן מחופשה שניתנה לו. פטי המריא לפני יום הכיפורים לבקר את משפחתו בבלגיה והיה אמור לחזור אמש ארצה, אך לא הגיע. המאמן יוסי מזרחי רתח מזעם על העובדה שהבלם החמיץ את אימוני אתמול והיום והוא צפוי לספוג עונש חמור.
במועדון התקבלה החלטה חד משמעית שלא לכלול את פטי בסגל מחר למרות היותו שחקן הרכב חשוב במערך של אשדוד.

עדיין לא ברור מי ימלא את מקומו של במרכז ההגנה, כאשר למאמן מזרחי יש מספר אופציות ביניהן הרכבתו של אדיר טובול בעמדת הבלם, או הסטתו של ניר ביטון מהקישור האחורי למרכז ההגנה, כשבמקרה כזה יפתח בן בוטבול במרכז המגרש. אופציה נוספת שנבחנה באימון היא הצבתו של הקשר מיקי סירושטיין לצדו של ישראל ראש.

באשדוד מקווים שתקרית פטי לא תעיב על הכנות הקבוצה, שמגיעה עם מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים ובמצב רוח טוב לאחר ניצחון החוץ נגד מכבי חיפה בקרית אליעזר בשבוע שעבר. במועדון עדיין לא הוחלט האם לערוך טקס חגיגי לכבודו של החלוץ עידן שריקי, שעבר לשחק במדי מכבי נתניה, ויישחק מחר לראשונה מאז עלה לבוגרים נגד הקבוצה בה גדל ושיחק בכל הקריירה שלו בליגת העל בישראל.


מכבי נתניה:

במכבי נתניה מרוצים מאוד משני הניצחונות הרצופים, ובעיקר ממשחק ההגנה של הקבוצה, שאחרי הביקורות בפתיחת העונה ספגה רק שני שערי ליגה. טל בנין ביקש משחקניו להמשיך באותה דרך, אך עבד איתם גם על הנעת כדור עם לחץ בחלק הקדמי, דבר אותו הוא רוצה לשפר לעומת המשחקים האחרונים.

בקבוצה לא אהבו את העימות השבוע בין ליאוניד קרופניק לקובי דג'אני, אך השחקנים טוענים שהעניין נופח יתר על המידה ושלא היה מדובר בעימות פיזי או במשהו יוצא דופן. עמית שומוביץ' הפצוע עדיין לא כשיר במאת האחוזים וצפוי להיעדר מהמשחק, בעוד עומרי בן הרוש שחתם על החוזה ורשם הופעת בכורה העונה במשחק הקודם, צפוי לחכות על הספסל.

הזר סרג' לופו ממשיך להתאמן ולצבור כושר משחק, אך גם הוא לא אמור לפתוח בהרכב ובנין מחכה שהשחקן יהיה כשיר וישתלב בקבוצה. בקבוצה עסוקים גם בנושא דראגן צ'ראן. הקשר הסרבי ממשיך להתאמן ובצוות המקצועי היו רוצים לראות אותו נשאר בקבוצה ולהשתמש בו כחלק מהרוטציה ברגע שיחזור לכושר משחק. יחד עם זאת, עדיין קיימת האפשרות שהוא יעזוב תמורת פיצוי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן מ.ס אשדוד, יא יא פטי. מגד גוזני
הרגיז מאוד את אנשי המועדון. פטי/מגד גוזני

יעמדו למבחן

מ.ס אשדוד: ישראל ראש

בהיעדרו של פטי, יהפוך ראש לבלם הטבעי היחיד בהגנת אשדוד. הבלם הצעיר שהפך לשחקן הרכב קבוע במערך של יוסי מזרחי יטרך להיות במיטבו ולכוון את שאר חבריו, מול החלק הקדמי המאיים של מכבי נתניה שיכלול את אחמד סבע ואת האקס עידן שריקי שמכיר כל פינה באצטדיון הי"א.

מכבי נתניה: עידו לוי

השחקן שאביו התעמת עם טל בנין בסיום המשחק האחרון, צריך לשים את התקרית הזו מאחוריו ולהמשיך להיות מעוז ההגנה במשחק מול שני חלוצים טובים במיוחד בדמות דימיטרי מקרייב ומוראד אבו ענזה.

הרכבים משוערים

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, ישראל ראש, אדיר טובול (ניר ביטון, מיקי סירושטיין), ג'ואון אושיאניווה, ניר ביטון (בן בוטבול), חאתם עבד אל חמיד, סאנדי ארצ'ון, מוראד אבו ענזה, דימיטאר מקרייב.

מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו, פינאס טבראנו, עידו לוי, ליאוניד קרופניק, אורי שטרית, קובי דג'אני, יוסי שבחון, עידן שריקי, עלי חטיב, בן בנימין, אחמד סבע

בלם מכבי נתניה עידו לוי בולם את הבעיטה של קשר הפועל חיפה גל אראל. קובי אליהו
צריך לשים את התקרית של אביו עם בנין מאחוריו. עידו לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully