וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "גאווה ללבוש גופיה עם דגל המדינה שלך"

הפורוורד הישראלי סיפר לאתר הרשמי של קליבלנד קאבלירס על הקיץ שעבר: "זה היה נהדר. יש משהו מיוחד בנבחרת ישראל"

האתר הרשמי של קליבלנד קאבלירס העלה אמש (חמישי) כתבה תחת הכותרת "בשביל קאבס והמדינה", שסיפרה על המשימות הלאומיות בהם היו עסוקים צמד שחקני הקבוצה, אנדרסון ורז'או ועומרי כספי. בעוד הראשון השתתף עם נבחרת ברזיל במשחקים האולימפיים בלונדון, כספי הצטרף לנבחרת ישראל לקמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2013, שהוכתר בהצלחה עם העפלה מהמקום השני בבית שכלל גם את מונטנגרו, סרביה, אסטוניה, סלובקיה ואיסלנד.

"זה היה טוב", סיפר כספי לאתר הרשמי אחרי שהות ארוכה בישראל, "שיחקנו כיחידה אחת וזה הדבר הכי חשוב כשמדובר בנבחרת. עבדנו קשה בכל ערב ואני שמח שהעפלנו ליורובאסקט".

כספי סיים כקלעי המוביל של הנבחרת בשבעה מתוך 10 משחקי המוקדמות שלה, כולל ארבעה משחקים של 20 נקודות ומעלה. הוא המשיך וסיפר: "הרגשתי טוב, הרגשתי בנוח. יכולתי להביא לידי ביטוי את כל מה שלמדתי כאן מהמאמן סקוט ושאר צוות האימון".

הפורוורד בן ה-24 החמיא בראיון למאמן הלאומי אריק שיבק ("הוא עשה עבודה נהדרת") ואמר: "אני חושב שיש משהו מיוחד בנבחרת ישראל. כשגדלנו למדנו שייתכן שלנבחרות האחרות יהיו שחקנים יותר גבוהים משלנו, אבל אף אחד לא עובד קשה כמונו. אנחנו מנצחים משחקים דרך ההגנה".

כספי הוסיף: "כשאתה לובש גופיה עם הדגל של המדינה שלך, יש לזה משמעות גדולה. זו הרגשה נהדרת לנסוע הביתה אחרי שמונה-תשעה חודשים בארצות הברית ולייצג את המדינה שלך לעיני החברים שלך. זה נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully