וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "הרבה דברים כאן מזכירים את כפר בלום"

הפועל אילת ערכה מסיבת עיתונאים לפתיחת העונה, המאמן דיבר על הציפיות: "מכבי תל אביב דומיננטית, כל השאר פתוח"

רן שאולי

העיר אילת לא זכתה כבר במשך שנים לקבוצה בליגות הבכירות בישראל, אך העונה קבוצת הכדורסל הפועל אילת חוזרת לפעילות בליגת העל, ועם רמת ציפיות לא מבוטלות. הקבוצה, שהחליפה את מ.כ הבקעה בליגה, ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים חגיגית לקראת העונה הקרובה, בה הציגה את הסגל וסיפרה על הציפיות לעונה ולעתיד.

מוקדם יותר, ערכה הקבוצה משחק הכנה ראשון באולם באילת. לאחר שהביסה את גליל גלבוע בגן נר בשבוע שעבר וסיימה בתיקו את משחקה נגד הפועל חולון (לבקשת חולון לא נערכה הארכה) ניצחה אילת גם את מכבי אשדוד 70:77. אילת הובילה לכל אורך המשחק, אך יכולת מצוינת של כריס אלן לא איפשרה לאילתים לברוח. הגנה אדירה בראשותם של אלי הולמן וג'רום טילמן בנוסף ליכולת התקפית טובה של אוסטין פרימן ויחזקאל סקוורר, השיגה לאילת את הניצחון השני במשחקי ההכנה.

בתחילת המשחק נפצע אבי בן שימול שככל הנראה סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, והוא בספק למשחק הנוסף נגד אשדוד אשר ייערך ביום שבת הקרוב בשעה 18:00 באילת.

הרבו לקלוע לאילת: אוסטין פרימן 21, סקוטי הופסון 15, ג'רום טילמן 13 נק' ו- 14 ריב', אלי הולמן 11 נק' ו-11 ריבאונדים.

עודד קטש מאמן הפועל אילת. רן שאולי, רן שאולי
"מקווה שהאנרגיות שהיו כאן פעם מהקהל יחזרו על עצמן". קטש/רן שאולי, רן שאולי

הבעלים דורון הרציקוביץ' אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים: יש לנו קבוצה ברמה גבוהה, הגדלנו את התקציב ב-20 או 30 אחוז, משום שההצלחה בעונה הראשונה היא מאוד חשובה. עם עיר שלמה מאחורינו נצליח לעשות את זה, וגם לנוער יהיה לאן לשאוף. מקווה שלא רק שנחזיר עטרה ליושנה, אלא אפילו נגיע להרבה יותר מזה".

מאמן הקבוצה עודד קטש: "אנחנו באמצע ההכנות לעונה. בגלל המחויבות שהייתה לי לנבחרת ישראל הצטרפתי מאוחר, אני מרגיש צורך לקצר תהליכים אבל זה ייקח קצת זמן. אנחנו מאוד שמחים עם כל אחד ואחד מהשחקנים שאיתנו. לא היה פשוט לבנות את הקבוצה משום שהיא חדשה לגמרי. לא היה פשוט לשכנע שחקנים לבוא לכאן.

הריחוק הזה מזכיר לי את ימי כפר בלום. מבחינת השקט שזה נותן לשחקנים וזהות חזקה כל כך שנוצרת בגלל הריחוק, זה די דומה. אני זוכר שבעבר היו אנרגיות גדולות מהקהל שהיה כאן, אני מקווה שזה יחזור על עצמו. זו קבוצה חדשה,כשאני הולך ברחוב יש את האנשים שלא יודעים איך לאכול את כל הדבר הזה. פתאום קבוצה נחתה ולא צמחה מתוך הליגות התחתונות".

עוד הוסיף המאמן: "היום היה משחק האימון הראשון שלנו בבית, והגיע מעט קהל. אנחנו רוצים וצריכים יותר מזה. נבחן את התוצאות בסוף העונה. כיף לאמן את השחקנים שפה, אלו חבר'ה צעירים עם המון פוטנציאל. כשבנינו את הקבוצה שמנו דגש על כך שנבנה בסיס צעיר, רעב, שיתאים לאנרגיות ולאופי שאנחנו רוצים מהקהל שלנו במשחקים"

על הציפיות מהעונה הקרובה ומהעתיד: "אנחנו מתחילים את העונה בצניעות. החובה שלי היא תמיד לבקש יותר ולרצות יותר, ולתת לשחקנים להאמין שאפשר לעשות משהו גדול כבר בענה הראשונה. אם בשנה הבאה הציפיות לא יהיו בשמיים, כנראה שלא עשינו עבודה טובה. בשנה הבאה הציפיות יהיו יותר גבוהות. קשה לדעת היכן הקבוצה תהיה בהמשך. אני חושב שבשנים האחרונות יש את מכבי שהיא הכי דומיננטית, ובאיזשהו מקום כל השאר פתוח. קשה לי לאמוד את זה, אני לא רואה אף קבוצה דומיננטית ברמה כזו שאפשר להגיד שהיא תגיע לפיינל פור. אנחנו שואפים כמה שיותר גבוה. ליגת העל נותנת הזדמנויות לקבוצות מהסוג שלנו. מלבד מכבי תל אביב אין אף קבוצה פייבוריטית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מוטי אמסלם, עודד קטש, מאיר יצחק הלוי, דורון הרציקוביץ'. רן שאולי, רן שאולי
ציפיות גדולות מהעונה הקרובה. עודד קטש ודורון הרציקוביץ'/רן שאולי, רן שאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully