וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: עימות מילולי בין דני עמוס לאדריאן רוצ'ט

תהל אלון, מערכת וואלה! ספורט

27.9.2012 / 23:44

השניים התווכחו במהלך האימון, השחקנים הפרידו. מוקדם יותר, שרצקי הרגיע את האוהדים: "אין לחץ, אנחנו בעונה היסטורית"

one

אחרי שני הפסדי ליגה רצופים ובעקבות קריאות האוהדים במשחק הביתי מול מכבי נתניה והכעס על השופטים בתבוסה למכבי תל אביב, החליט הבעלים איזי שרצקי לפנות לאוהדי עירוני קרית שמונה במכתב אישי דרך האתר הרשמי של המועדון, וביקש להרגיע את הרוחות. אלא ששעות לאחר מכן התברר כי שוער הקבוצה דני עמוס והקשר אדריאן רוצ'ט התעמתו מילולית במהלך האימון. השניים, שנחשבים לחברים טובים, התווכחו, אבל התקרית הסתיימה כשהשחקנים הפרידו בין השניים.

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
מבטיח שקט. איזי שרצקי/קובי אליהו

עוד קודם לכן כאמור שרצקי כתב לאוהדים: "בעקבות הפרסומים השונים על האווירה שקיימת לכאורה בקבוצה ועל 'לחץ' בלשון כתבים בתקשורת שקיים במועדון, מצאתי לנכון להבהיר ולהדגיש דווקא באתר הרשמי של המועדון ולכם אוהדי הקבוצה את הדברים כפי שהם במציאות היום יומית אותה חיי המועדון.

"ראשית חשוב להבהיר כי 'לחץ' במועדון נובע, בדרך כלל, מיו"ר לא מרוצה ומלחץ שהוא מפעיל ומקרין כלפי הצוות המקצועי והשחקנים. לשמחתי ולשמחתנו, קרית שמונה נמצאת בעונה הטובה ביותר שלה מבחינה היסטורית, כך שהדבר רחוק מלהיות קרוב לאמת.

"עונה בה היינו רחוקים שער בודד מהעפלה היסטורית לליגת האלופות, עונה בה יצרנו הישגים היסטוריים בזה אחר זה, עונה של העפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית, ועונה בה אנו מתמודדים עם אריות הליגה האירופית ומייצגים את המועדון והמדינה בכבוד על אף חוסר הניסיון היחסי במפעלים מסוג זה.

"צריך רק להביט על תוצאות היריבות שהתמודדנו נגדם בשלב מוקדמות הצ'מפיונס (באטה בוריסוב הביסה בחוץ את ליל בצ'מפיונס ונפטצ'י באקו סיימה בתיקו חוץ מול פרטיזן בלגרד) על מנת להבין את גודל המועדונים נגדם התמודדנו, זאת כמובן עוד מבלי לציין את תוצאת התיקו בבילבאו מול מי שהייתה הפיינליסטית בעונה שעברה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני עירוני קרית שמונה. רויטרס
רגע היסטורי, אחד מבין רבים. שחקני קרית שמונה בסן מאמס/רויטרס

"את העובדות האלה אני מציין ולו בכדי להמחיש כי המועדון הנפלא הזה, שנמצא בתהליך בנייה מתמיד ומתקדם משנה לשנה הן ברמה המקצועית, הן ברמה המנהלתית והן מבחינת גרעין האוהדים שרק הולך וגדל, מתמודד השנה עם אתגר חדש. השחקנים שלנו מתמודדים ויתמודדו עם עונה סיזיפית וארוכה במיוחד, עם ליגה ארוכה וליגה אירופית מאתגרת ולשם כך בין היתר הרחבנו את סגל השחקנים בהתאם. נכון, אין הדבר מבטיח לנו את מאת אחוזי ההצלחה, ועוד נכונו לנו קשיים וטעויות בדרך, אך יחד עם זאת אנו נוקטים בכל הצעדים המחייבים כאשר ניצבים לפני עונה סדירה, אירופית וארוכה.

"כל שאוכל להבטיח הוא כי השקט שכל כך מאפיין את המועדון הזה, נשמר בדיוק כפי שהיה, והביטחון בשחקנים שלנו הוא מוחלט. אנו מודעים לעונה הארוכה שצפויה ומבטיחים לעשות הכל על מנת לסיים גם השנה בצמרת הליגה הישראלית.

"בטרום העונה הייתה לנו מטרה עיקרית מלבד הליגה והיא- העפלה לשלב הבתים של הצ'מפיונס או העפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית ואת זאת כאמור השגנו בהצלחה.
כעת נשארו לנו שתי מטרות, האחת להצליח בליגה, כאשר אנו זוכרים כי בעונה שעברה היינו עם פחות נקודות באותו המחזור שאנו נמצאים בו כיום כשסדרת המשחקים אף הייתה "קלה" יותר על הנייר. והשנייה להצליח באירופה. גם את ההגנה על גביע הטוטו אנו לא שוכחים ומתקדמים בצורה טובה במפעל .

"לסיום, אבקש לפנות אליכם אוהדי הקבוצה, זה הזמן שלנו! של כל מי שהמועדון הזה יקר לו, להקרין אהבה, פרגון, עידוד וגב לשחקנים שמביאים לנו כזו גאווה ונותנים ועוד יתנו את כל מרצם למען הצלחת הקבוצה והמועדון, יהיו הקשיים אשר יהיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully