וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני עמוס: "מקווה שבהמשך נבין מה לא עבד אצלנו"

תהל אלון, מערכת וואלה! ספורט

25.9.2012 / 7:34

בקרית שמונה המשיכו להאשים את השופט בתבוסה למכבי ת"א ("הוא קבע את התוצאה"), אבל יודעים שהבעיות מתחילות אצלם

one

דרך ארוכה וקשה עברה על האלופה עירוני קרית שמונה אמש (שני), מבלומפילד ועד לעיר הצפונית. ארבעה שערים ברשת ושני כרטיסים אדומים, שהותירו את הכחולים בתשעה שחקנים כבר מהדקה ה-51, כמו גם יכולת חלשה מאוד במחצית הראשונה, שלחו את הקבוצה של גילי לנדאו מאוד מתוסכלת לביתה, אחרי 4:0 מהדהד שספגה ממכבי תל אביב.

דווקא אחרי התיקו המצוין מול אתלטיק בילבאו בליגה האירופית, קרית שמונה ספגה הפסד ליגה שני ברציפות ולא מעט עבודה מחכה ללנדאו ולשחקנים שלו אחרי יום הכיפורים ולקראת המשחק מול הפועל חיפה.

בסיום המשחק, הבעלים איזי שרצקי היה נסער מאוד, נכנס לחדר השופטים וצעק לעבר השופט מנשה משיח שהוא הרס את המשחק, הבעלים המשיך ואמר לסובבים אותו: "הוא הרס לנו את המשחק, לא היה פנדל והכרטיס האדום גמר לנו את המשחק. זאת לא הפעם הראשונה העונה שזה קורה לנו".

בנוסף, נכנס שרצקי לחדר ההלבשה של השחקנים שלו ופנה בביקורת לעבר הבלם שיר צדק: "לא היית צריך לקבל את הצהוב הראשון. זה היה מיותר". יחד עם זאת, גם שרצקי יודע שלא רק השופט הרס לו את המשחק, שכן הקבוצה שלו לא הייתה הדומיננטית על כר הדשא ומלכתחילה, הציגה יכולת לא טובה כלל.

גם בבוקר שאחרי, באלופה עדיין מתקשים להירגע מאירועי המשחק ומביעים תרעומת וכעס רב על משיח. לטענתם, השופט הרחיק את הבלם שיר צדק בעבירה שלא הייתה ופסק פנדל, בו כבש אלירן עטר את השער השני לזכות מכבי תל אביב. בנוסף, הסבירו בקבוצה, הכרטיס האדום של טאסבסקי לא הגיע לו.

בקרית שמונה אמרו היום לוואלה! ספורט: "משיח קבע את תוצאת המשחק. יכולנו לחזור מ-1:0, המשחק לא היה גמור, אבל השופט פשוט קבע את התוצאה, עם פנדל ושני כרטיסים אדומים תוך שלוש דקות. באמת שכבר לא נשאר לנו מה לעשות אחר כך, לשחק כמעט מחצית שלמה בתשעה שחקנים זה הזוי".

השוער דני עמוס התייחס לתבוסה המאכזבת ואמר: "זו תוצאה קשה בשבילנו, אבל אין מה לעשות, זה כדורגל, נמשיך הלאה, נעבור את החג וכל אחד יעשה חשבון נפש. יש לנו כבר בשבת עוד משחק". בנוגע לשופט אמר עמוס: "אני לא רוצה להתייחס לשופט, גם זה חלק מהכדורגל. יש עוד ליגה ארוכה ונמשיך הלאה".

השוער התקשה להבין איך ספגה הקבוצה רביעייה ממכבי תל אביב: "אין לי הסבר, לא יודע. משהו לא עבד, לא הצלחנו לשים את האצבע על זה, אני מקווה שבהמשך נבין מה הייתה הבעיה אצלנו. אני מאמין שנתקדם ויהיה בסדר ושנצא מהמצב הזה". עמוס נשאל האם למשחק נגד בילבאו בליגה האירופית הייתה השפעה על התוצאה בבלומפילד והשיב: "אני לא מאמין שיש קשר. אף אחד מאיתנו לא הרגיש עייפות. הרגשנו טוב, באנו עם רצון במטרה לנצח. זה לא קרה ויצא לגמרי ההיפך. מה, להיכנס לדיכאון עכשיו? יש עוד ליגה ארוכה וליגה אירופית, אנחנו רוצים להמשיך קדימה, רוצים להצליח, אבל לפעמים גם זה לא קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully